Regulāri ēdot cieti saturošus produktus (kartupeļus, zirņus un kukurūzu), tu riskē uzbaroties.

Bieži ēdot kartupeļus un kukurūzu, tu riskē iedzīvoties liekajā svarā 6

Diētas
2016. gada 22. augustā 20:08 2016. gada 22. augustā 20:08
Ja regulāri ēdat tādus cieti saturošus dārzeņus kā zirņus un kukurūzu, varat pieņemties svarā, savukārt šķiedrvielām bagātīgi augļi un dārzeņi ar zemu glikēmisko indeksu palīdz to zaudēt.

Pētnieki norāda, ēdienkarte, kurā ir daudz ogu, ābolu un puķkāpostu, spēj līdzsvarot svaru, kā arī veicināt tā zudumu.

Zinātnieki no Hārvarda Sabiedrības veselības skolas tā saucamā Medmāsu veselības pētījuma II ietvaros pievērsa uzmanību 133 468 vīriešu un sieviešu svaram un ēšanas paradumiem. Tie, kuri ik dienas notiesāja vēlamo daudzumu augļu un dārzeņu, kas nesatur cieti, četru gadu laikā zaudēja 0,2 kg svara. Savukārt tie, kuri regulāri ēda cieti saturošus produktus kā kartupeļus, zirņus un kukurūzu, šajā pašā laika posmā pieņēmās svarā par 0,9 kg.

Pētnieki atzīst, ka šķiedrvielām bagātīgi augļi un dārzeņi ar zemu glikēmisko indeksu arī palīdz novērst aptaukošanos un otrā tipa cukura diabētu.

Žurnāls "Ko Ārsti Tev Nestāsta" / Foto: Shuttertock

Citi šobrīd lasa

Skolotāja Košeļeva ar ģimeni pirms 7 gadiem pameta Krieviju: “Aizvien biežāk pieķeru sevi, ka domāju latviski”
Porziņģis vēlas šo sezonu kā jaunu sākumu un sola parūpēties par Karmelo Entonija "Rolls Royce"
Pēc smagākās nedēļas kompānijas vēsturē “Ryanair” maksimāli samazina lidojumu cenas 3
Skatīt visus komentārus