Plānojot treniņu laiku, ņem vērā to, vai esi cīrulis vai pūce. Cīruļiem treniņš 6:30 būs pašā laikā, savukārt, ja rītos jūties pusaizmidzis, nevajag sevi traumēt ar agru sportošanu. (Foto: Shutterstock)

3 elementāri veidi, kā padarīt sporta treniņus patīkamus 2

Esi vesels
3. aprīlī 14:04
Izveidot treniņa programmu ir vienkārši, bet padarīt to patīkamu – tā jau ir māksla. Tas, cik ļoti tev treniņš patīk, ir svarīgi, jo galu galā tajā jābūt kam tādam, kas liktu tev to darīt ilglaicīgi.

Sportošanu var padarīt daudz tīkamāku ar vienkāršiem līdzekļiem, raksta portāls “U.S. News”. Reizēm pietiek ar to, ka atrodi draugu, kas tev sastāda kompāniju, vai izvēlies darīt to, kas tev patīk, nevis sniegs ātrākos rezultātus. Svarīga arī treniņa struktūra. Jāprot izlemt, kad sportot, ar kādām aktivitātēm nodarboties un kāda struktūra būtu vismotivējošākā.

Lūk, kādi faktori būtu jāņem vērā, veidojot treniņa programmu:

0/3

Izlasi

Kas ir E621 jeb nātrija glutamāts - inde vai kulināru laime? 6
"Trolejbusā sieviete man iesita ar somiņu pa galvu" - Andris Bulis atklāj slavas ēnas puses
Šeit pat haka nobāl! Latvijas regbija komandas iznāciens sajūsmina visu Eiropu
Pievienot komentāru