Ar ekskluzīvu modes skati atklāts "Bastion" pirmais konceptveikals
2016. gada 25. aprīlis, 12:21

Ar ekskluzīvu modes skati atklāts "Bastion" pirmais konceptveikals

Jauns.lv

Tirdzniecības centrā „Domina Shopping” ar izsmalcinātām svinībām atklāts pirmais Igaunijā ražoto sieviešu apģērbu zīmola „Bastion” konceptveikals Latvijā.

„Baltika Latvija” valdes locekle Maruta Ērgle veikala atklāšanā atzina: „Mums kā Igaunijas uzņēmuma „Baltika Group” pārstāvniecībai ir liels gods prezentēt pirmo īpašās koncepcijas projektu Latvijā. Mūsu dāmas jau pārliecinājušās, ka zīmols īpaši novērtē eleganci un sievišķību, bet tagad ar šo jauno konceptveikalu „Bastion” dizaineru veikumu iepazīsim vēl labāk.”

Veikala interjers veidots sadarbībā ar pasaulē atzīto starptautisko dizaina aģentūru „Dan Pearlman”, noformējot to kā sievietes sapņu drēbju skapi ar sievišķīgas izsmalcinātības elementiem.

Savukārt „Bastion” kolekcijas vadītāja Kaja Kāsa-Ojavere uzsvēra, ka jaunās kolekcijas stils ir ar pamanāmu svētku akcentu, kas piestāvēs ikvienai īstai sievietei. Apģērbam raksturīgi sievišķīgi audumi un piegriezumi, kas piestāvēs arī pilnīgāku formu īpašniecēm, kuras nebaidās izcelt savu augumu. „Apģērbus unikālus padara tas, ka satriecošie audumu raksti ir apvienoti ar īpašām detaļām. Patlaban „Bastion” kolekciju dizainu veido Monika Randlo, Trīna Johve un zīmola dibinātāja Meriko Pāro, kas uzņēmumā strādā par radošo konsultanti. 2003. gadā Meriko saņēma Igaunijas Gada dizainera balvu,” bilda Kaja.

„Bastion” konceptveikala atklāšanas pasākuma viesi, malkojot šampanieti un baudot izsmalcinātas uzkodas, aplūkoja plašo piedāvājumu. Klātesošajiem tika demonstrēta arī „Bastion” pavasara/vasaras kolekcija, kā arī ekskluzīvie apģērbi, kas tapuši sadarbībā ar pasaulslaveno šampanieti „Moet&Chandon”. Īpašs paldies tika teikts apavu zīmolam Este, kas ļāva kolekcijai burtiski spīdēt.

Viesi tika arī pie dāvanām no salona „Kolonna” un zīmola „Wella”.

   

Kasjauns.lv / Foto: Mārtiņš Ziders