foto: Vida Press
Stilīgā Jordānijas karaliene Ranja ienesusi modē jaunas vēsmas
2017. gada 29. decembris, 06:30

Stilīgā Jordānijas karaliene Ranja ienesusi modē jaunas vēsmas

Kasjauns.lv

Daudz dzirdēts, ka Kembridžas hercogiene Ketrīna Midltone, Spānijas karaliene Letīcija un citu Eiropas karaļnamu pārstāves pēdējos pārdesmit gados ir mainījušas izpratni par karalisko modi. Taču ir vēl kāda “stila karaliene”, kuras apģērbs ir īpašas uzmanības vērts. Tā ir Jordānijas karaliene Ranja Al Abdullaha (47), ziņo telegraph.co.uk.

foto: Vida Press

No laika, kad 1993. gadā Ranja apprecējās ar princi Abdullahu, viņa ir pārņēmusi savas valsts ģērbšanās tradīcijas un apģērba kodus, taču vienlaikus šajā jomā ienesusi arī jaunas vēsmas. 

foto: Vida Press

Jordānijas karalienes iemīļoto zīmolu sarakstā ir Eiropas modes nami “Valentino”, “Dior”, “Armani”, tāpat arī viņai raksturīga karaļnama pārstāvei diezgan netipiska izvēle - “Victoria Beckham”. Un, ievērojot diplomātijas principus, protams, Ranja izvēlas arī vairāku Tuvo Austrumu modes namu darinājumus.

Taču interesantākais, kas saistās ar šo karalieni ir tas, ka ikvienam viņas modes solim iespējams sekot sociālajā tīklā “Instagram”.

Ja Kembridžas hercogiene vai Spānijas karaliene Letīcija dalās tikai ar noteiktiem savas dzīves publiskās daļas mirkļiem, kas vajadzīgi sabiedrisko attiecību vārdā, karaliene Ranja savukārt savus 3,6 miljonus sekotāju priecē ar jaunām fotogrāfijām katru nedēļu. Te bieži var redzēt viņas četrus bērnus – 23 gadus veco troņmantinieku princi Huseinu, 20 gadu veco princesi Imanu, sešpadsmitgadnieci princesi Selmu un 12 gadu veco princi Hašemu.

Viņas profilā tāpat arī tiek reklamēti Ranjas vadītie projekti, kuru mērķis ir uzlabot Jordānijas izglītības un veselības aprūpes sistēmu. Protams, ka te iespējams apskatīt arī simtiem lielisku tērpu saskaņošanas piemēru, un pie katra ir vidēji 150 tūkstoši “patīk” sirsniņu. 

Šī ir stratēģija, kurai līdzīgu tiecas ievērot cita 47 gadus veca valsts pirmā lēdija – ASV prezidenta sieva Melānija Trampa. Tas ir tēla veidošanas līdzeklis, kas ļauj būt pieejamai cilvēkiem, dot iespēju ielūkoties viņas ikdienā un iedvesmoties arī no viņas ģērbšanās stila.

Stilīgā Jordānijas karaliene Ranja al Abdulla

gallery icon
53