foto: Mārtiņš Ziders
"Kā akmens no sirds novēlies"- sociālo tīklu dīva Agnija Grigule pamet feisbuku
Agnija Grigule.
2019. gada 31. marts, 06:48

"Kā akmens no sirds novēlies"- sociālo tīklu dīva Agnija Grigule pamet feisbuku

Marta Martinsone

Žurnāls "Kas Jauns"

Viena zināmākajām pašmāju influencerēm Agnija Grigule, kas ir arī dzīvesstila, modes un kultūras portāla izveidotāja, izdzēsusies no sociālās saziņas tīkla "Facebook".

Blogeres un "Instagram" modeles Agnijas Grigules jaunā interneta medija atklāšanas svētki

Blogeres un "Instagram" modeles Agnijas Grigules jaunā interneta medija atklāšanas svētki.

gallery icon

Agnija žurnālam "Kas Jauns" pastāstījusi - viņas laiks, sērfojot virtuālajā pasaulē, paiet nemanot. Beidzamajā laikā viņa sapratusi, ka šī nodarbe kaut kādā veidā jāierobežo, un atklāj, kā nonākusi līdz lēmumam izdzēsties no populārās interneta vietnes "Facebook".

„Nelietot "Facebook" – tas bija spontāns lēmums. Man apnika tā visa informācija, kas pat sāka traucēt strādāt. Manīju, ka brīžiem „beztolkā skrolloju” feisbuku un beigās neko neiegūstu. Sapratu, ka tur ir informācija, par kuru neko negribu ne redzēt, ne zināt. Protams, varbūt pēc kāda laika tur būšu atpakaļ, bet šobrīd jūtu, ka tā ir baigā miskaste. Man nepatīk negatīva informācija, un tur tās ir gana daudz. Tāpat šajā vietnē manu draugu lokā ir cilvēki, ar kuriem esmu iepazinusies pirms pieciem gadiem, bet šobrīd ar viņiem pat uz ielas nesveicinos,” ironizē Agnija. Tagad sajūta ir tāda, it kā akmens no sirds būtu novēlies: „Vēl nav bijis neviena brīža, kad man feisbuka pietrūktu.”

Agnija uzsver, ka ikvienam būtu jāpārdomā, cik daudz laika tiek veltīts virtuālajai pasaulei. „Kāpēc daudzi cilvēki jūk prātā? Kāpēc ir pārguruši un ar vāju nervu sistēmu? Tas ir sociālo mediju dēļ. Kad cilvēks strādā, viņš domā par darbu, bet brīvajā brīdī grib pabūt sociālos medijos. Ja padomā, cik daudz cilvēks atpūtas brīdī uzņem informāciju, nevis tiešām atpūšas...” prāto Agnija.

Taujāta, kādas vietnes tagad izmanto, Grigule atbild: „Man labāk patīk būt tviterī, tur cilvēki nevar rakstīt tik garus tekstus. Bet "Instagram" ir vizuālā estētika, šī vietne mani uzrunā fotogrāfiju ziņā. Instagramā un tviterī arī neliek tik daudz negatīvas informācijas, jo ir bail, ka atsekos,” nosaka influencere, kam "Instagram" vietnē ir 88,5 tūkstoši sekotāju.