Līva Jaunozola atklāj Andeles Mandeles atšķirību no lietoto preču veikaliem
2017. gada 6. jūnijs, 01:05

Līva Jaunozola atklāj Andeles Mandeles atšķirību no lietoto preču veikaliem

Karlīna Timofejeva

“Andele Mandele” tirdziņi vienmēr ir plaši apmeklēti gan tirgotāju, gan pircēju ziņā. Dāmas labprāt andelējas ar apģērbiem, kuriem skapī vairs nav vietas, vai tie tur tā arī nekad nav “iedzīvojušies”, savukārt pircēju pūļi burtiski “ienirst” un izbauda tirdziņa atmosfēru, lai nomedītu savu super pērli – stilīgāko apģērbu vai aksesuāru.

Tomēr vienmēr ir kāds, kurš vīpsnā par Andeles fenomenu, sakot, ka tur tak “lietotas lupatas” vien ir. “Andele Mandele” saimniece Līva Jaunozola raidījumā “Starp mums runājot”, kas jau šovakar plkst. 21:00 būs skatāms televīzijā sievietēm “STV Pirmā!”  norāda, ka būtiskākā viņas rīkotā tirdziņu priekšrocība ir komunikācija ar preces pārdevēju: “Tu zini tās lietas valkātāju, zini enerģētiku. Tu saproti, no kā tu pērc un ar kādu stāstu. Aizejot uz “second hand” veikaliem, tu nezini, varbūt tiešām kāds ir iztīrījis nelaiķa skapi un atdevis tā saturu pārdošanā!”

Vienmēr plaši apmeklētie "Andele Mandele" tirdziņi

gallery icon


Pagājušajā nedēļas nogalē Andele Mandele sadarbībā ar televīziju sievietēm “STV Pirmā!”, atbalstot iniciatīvu “30 dienas kleitās un svārkos, rīkoja īpašo svētku Andeli, kur galvenā loma bija atvēlēta tikai un vienīgi kleitām. Ieskaties, kā dāmām gāja šajā andelē. Savukārt  tās dāmas, kuras sociālajos tīklos pievienos savu foto kādā no burvīgajām kleitām un lietos tēmturi #STVUzvelcKleitu, iespējams mēneša beigās laimēs unikālu dāvanu no STV – īpaši darinātu pašmāju modes zīmola RedSalt kleitu!