Taksometru biznesā nu jau strīdas arī par klientu datu bāzi
Takšu cīņas par klientu "pacēlušās" jaunā līmenī.
Bizness un ekonomika
2016. gada 10. marts, 09:26

Taksometru biznesā nu jau strīdas arī par klientu datu bāzi

Jauns.lv

Taksometru biznesā, kur līdz šim piedzīvoti vairāki fiziski konflikti starp dažādu firmu šoferiem, pagājušā gada nogalē sākušies jauna līmeņa konflikti - par klientu datu bāzi, vēsta laikraksts "Diena".

Pēc mobilās aplikācijas "Taxify" Latvijas reģionālā vadītāja Jura Krūmiņa vārdiem, viņu bijušais sadarbības partneris SIA "Joker", pārkāpjot abu līgumu, nozadzis uzņēmuma klientu datubāzē esošo informāciju. Tagad "Joker" aktīvi reklamē citu aplikāciju - "FlyTaxi", ar kuras palīdzību arī iespējams pasūtīt taksometru.

Par to, ka bez atļaujas izmantoti klientu dati, "Taxify" pārstāvji uzzinājuši, kad klienti sākuši stāstīt, ka izmanto "Taxify", lai izsauktu taksometru, bet vadītāji viņiem dala citas aplikācijas bukletus. Vēlāk uz "Taxify" klientu numuriem nosūtītas arī īsziņas ar "FlyTaxi" reklāmu.

"Joker" grāmatvede Margareta, kuras uzvārdu laikrakstam nav izdevies noskaidrot, noliegusi "Taxify" datu zādzību un apgalvojusi, ka īsziņas saņēmuši tikai tie cilvēki, kas jau iepriekš bijuši "Joker" klienti. Viņa apstiprinājusi, ka sadarbība ar "Taxify" decembra sākumā pārtrūkusi, taču plašākai sarunai nav piekritusi, apgalvojot, ka laikraksts pret "Joker" gatavo kompromitējošu materiālu.

Krūmiņš pastāstījis, ka pēc tam, kad klienti īsziņās saņēma konkurentu reklāmu, pagājušā gada nogalē sazinājies ar "Joker" pārstāvjiem un brīdinājis, ka, ja tas atkārtosies, kompānija vērsīsies tiesībsargājošajās iestādēs. "Joker" pārstāvji esot atvainojušies un teikuši, ka vairs nesūtīs īsziņas. Tomēr "Taxify" klienti konkurentu reklāmas saņēmuši arī vēlāk.

LETA/Foto: Diāna Lozko/LETA