"Rīgas satiksme" plāno atteikties no "Mobilly" pakalpojumiem
"Mobilly" ļauj norēķināties par stāvvietām ar īsziņas vai mobilā telefona aplikācijas starpniecību, izvairoties no maksas automātiem un sīknaudas meklēšanas.
Bizness un ekonomika
2013. gada 5. decembris, 10:47

"Rīgas satiksme" plāno atteikties no "Mobilly" pakalpojumiem

Jauns.lv

Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme", iespējams, plāno atteikties no mobilo norēķinu pakalpojuma sniedzēja "Mobilly", liecina SIA "CityCredit" valdes priekšsēdētāja Kārļa Andersona paziņojums, kas ievietots "Mobilly" mājaslapā.

"Pēdējo dienu laikā esam saņēmuši ziņas no "Mobilly" klientiem par to, ka "Rīgas satiksme" ir izsūtījusi paziņojumu, kur minēts, ka 2014.gada 1.jūnijā tā pārtrauc sadarbību ar "Mobilly" un aicina pievienoties viņu klientu lokam pašu izveidotājā norēķinu sistēmā. Vēlamies informēt, ka "Mobilly" nav saņēmis nekādu oficiālu informāciju par šo lēmumu un mūs ļoti pārsteidz šāda "Rīgas satiksmes" rīcība," teikts paziņojumā.

Vēl nesenā tikšanās reizē ar "Mobilly" akcionāru Normundu Bergu arī Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC), ņemot vērā apmierinātību ar "Mobilly" augsto pakalpojumu kvalitātes līmeni, esot apliecinājis gatavību turpināt veiksmīgo sadarbību.

"Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis pagaidām nevarēja šo informāciju komentēt. Viņš norādīja, ka "Rīgas satiksme" grasās pati ieviest līdzīgu pakalpojumu, taču vēl nevarēja pateikt, vai tādā gadījumā uzņēmums atteiksies no "Mobilly".

"Mobilly" ļauj norēķināties par stāvvietām ar īsziņas vai mobilā telefona aplikācijas starpniecību, izvairoties no maksas automātiem un sīknaudas meklēšanas. "Mobilly" var izmantot ne tikai "Rīgas satiksmes" stāvvietās, bet arī "EuroPark Latvia", Liepājas, Daugavpils un Carnikavas autostāvvietās, kā arī apmaksāt taksometru, nopirkt vilciena biļetes un citus pakalpojumus.

LETA/Foto: Ekrānuzņēmums no "Mobilly" aplikācijas