foto: Image Press Agency/NurPhoto/Shutterstock/ Vida Press
Pasažieris uz stundu iestrēgst lidmašīnas tualetē Indijā
Pasaulē
2024. gada 17. janvāris, 18:00

Pasažieris uz stundu iestrēgst lidmašīnas tualetē Indijā

BBC

Kāds pasažieris Indijā vairāk nekā stundu pavadīja ieslēgts lidmašīnas tualetē pēc tam, kad brauciena vidū nevarēja atvērt tās durvis.

Vīrietis atradās "SpiceJet" iekšzemes lidojumā no Mumbajas uz Bengaluru pilsētu, kas parasti ir 105 minūšu ilgs brauciens, līdz viņš iestrēga tualetē.

Pasažieri no tualetes izpestīja agrā otrdienas rītā pēc reisa nosēšanās Bengaluru.

"SpiceJet" ir publiskojusi atvainošanos, norādot, ka tā pauž nožēlu par " pasažierim sagādātajām neērtībām".

"Visa brauciena laikā mūsu apkalpe  palīdzēja pasažierim un sniedza viņam norādījumus. Pēc ierašanās lidostā inženieris atvēra tualetes durvis un pasažieris saņēma tūlītēju medicīnisko palīdzību," pauda "SpiceJet" pārstāvis, piebilstot, ka aviokompānija vīrietim apmaksās pilnu aprūpi.

Aviokompānija atteicās sniegt sīkāku informāciju par pasažieri, taču kāds laikraksts ziņoja, ka vīrietis ir "šoka stāvoklī".

"Nabaga vīrs lidoja no Mumbajas uz Bengaluru un šokējošā kārtā nolaidās mazajā tualetē," laikrakstam "Times of India" stāstīja vārdā nenosaukta amatpersona Bengaluru lidostā.

Amatpersona piebilda, ka apkalpe, kas reaģēja uz vīrieša avārijas izsaukumiem, vairākas reizes mēģinājusi atvērt durvis. Pēc tam pasažierim tika nosūtīta zīmīte, aicinot viņu nekrist panikā.

"Kungs, mēs centāmies darīt visu iespējamo, lai atvērtu durvis... Nekrītiet panikā. Mēs nolaidīsimies pēc dažām minūtēm, tāpēc, lūdzu, aizveriet tualetes poda vāku, apsēdieties uz tā un nomierinieties. Tiklīdz galvenās durvis ir atvērtas, talkā nāks inženieris," bija teikts lidmašīnas paziņojumā.

Incidents noticis laikā, kad Indijas aviācijas ministrs paziņoja par valsts sešās lielākajās lidostās ierīkotām speciālām telpām, lai risinātu problēmas saistībā ar pasažieru neērtībām.

Simtiem iekšzemes reisu kopš svētdienasir aizkavējušies pēc tam, kad Deli, kur atrodas viena no noslogotākajām Indijas lidostām, bija pārņēmusi bieza migla. Aviokompānijas haosā vaino miglas kaskādes efektu. Taču sašutušie pasažieri apsūdzējuši aviokompānijas un lidostas neadekvātā komunikācijā.