Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv X
Materiāls iegūts nedēļu pirms neveiksmīgā apvērsuma mēģinājuma Turcijā, atklāja "WikiLeaks".

"WikiLeaks" publisko tūkstošiem Turcijas valdošās partijas dokumentu 1

Pasaulē
2016. gada 20. jūlijā 11:36 2016. gada 20. jūlijā 11:36
Tīmekļa medijs "WikiLeaks" otrdien publiskojis simtiem tūkstošiem Turcijas valdošās Taisnīguma un attīstības partijas (AKP) dokumentu, sākot no 2010.gada.

"WikiLeaks" publicēja tviterī saiti uz datubāzi, kurā atrodoties 294 548 e-pasta vēstules un "daudzi tūkstoši" pielikumu no 762 adresēm, kas saistītas ar AKP domēnu "akparti.org.tr".

Tīmekļa vietne skaidro, ka e-pasti, kas saistās ar šo domēnu, lielākoties izmantoti "lietu kārtošanai ar ārpasauli", nevis sensitīvu iekšējo jautājumu risināšanai.

Jaunākā e-pasta vēstule, kas publiskota, ir datēta ar šā gada 6.jūliju, bet senākās ir no 2010.gada. Materiāls iegūts nedēļu pirms neveiksmīgā apvērsuma mēģinājuma Turcijā, atklāja "WikiLeaks".

Tīmekļa vietne apgalvo, ka materiāla oriģinalitāte un izcelsmes avots ir apstiprināts, un skaidroja, ka avots nav saistīts ar puča organizētājiem, kādu konkurējošu politisko partiju vai valsti.

LETA / Foto: AFP/Scanpix/LETA

Citi šobrīd lasa

"Gaišredzīgo" Ragaciema Agnesi vaino dzimtas sarīdīšanā 13
Bīstams brīdis virs Maskavas: no Tallinas atlidojusi pasažieru lidmašīna sprīdi no sadursmes ar "Boeing" 21
Pēc Pasaules boksa supersērijas dalībnieka šausminošas traumas Zviedrijā domā aizliegt boksu 18
Pievienot komentāru