Asociācija: klasiskā televīzija aizvien vairāk kļūst par vecu cilvēku nišas produktu
Klasiskā televīzija aizvien vairāk kļūst par vecu cilvēku nišas produktu, norādīja Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācijas (LEKA) valdes priekšsēdētājs Ilmārs Muuls.
"Interneta vidē televīzijas pakalpojumu piedāvājums attīstas ļoti strauji, aizvien vairāk parādās OTT (tehnoloģija, kas ļauj piegādāt pa internetu videosignālu bez tieša kontakta ar sakaru operatoru) vides pakalpojumi - gan legāli, gan nelegāli. Īstā aina būs redzama oktobrī - novembrī , pēc rudens televīzijas sezonas sākuma. "Klasiskā" televīzija aizvien vairāk kļūst par "veco ļaužu" nišas produktu," sacīja Muuls.
Vienlaikus viņš uzsvēra, ka platjoslas interneta tīklu būvniecība notiek pakāpeniski, tādēļ nevar nosaukt kādu konkrētu datumu, kad kabeļtelevīzija būs zaudējusi savu dominējošo lomu kā plašsaziņas līdzeklis. "Aptuvenā prognoze varētu būt 2018.gada nogale," teica Muuls.
LEKA biedri ir elektronisko sakaru komersanti un privātpersonas, kuras vēlas sniegt personīgo ieguldījumu nozarē. Asociācijas mērķis ir elektronisko komunikāciju nozares attīstības veicināšana, biedrības biedru interešu pārstāvēšana attiecībās ar starptautiskajām organizācijām, Latvijas valsts un sabiedriskajām institūcijām, kā arī komercstruktūrām.
BNS