Sūdzība tviterī: lauku veikala pārdevēja izmēda pircēju
foto: Shutterstock
Attēlam tikai ilustratīva nozīme.
Novadu ziņas

Sūdzība tviterī: lauku veikala pārdevēja izmēda pircēju

Ziņu nodaļa

Jauns.lv

Bieži izskan aicinājumi atbalstīt mazos veikalus (neraugoties uz cenu), nevis par monstriem iztēlotos lielveikalus. Vietnē X lietotāja ar segvārdu Maiga Krādziņa dalās pieredzē, kādu attieksmi izjutusi mazveikalā.

Sūdzība tviterī: lauku veikala pārdevēja izmēda pi...

“Kad ieej miestā firmas veikalā, palūdz pusīti Dāņu salami, bet uz svariem liek JĀŅU desu, un pieklājīgi norādi, ka nē, nē, man lūdzu DĀŅU, tad vēl nepaspēj iziet pa durvīm, kad pārdevēja izmēda “DĀŅU, JĀŅU”. Tev arī jauku dienu un nākamreiz pagaidi, kad pircējs iziet no veikala,” raksta Maiga.

Uz to viņa saņēmusi virkni padomu. Svetlana norāda: “Vienreiz bija līdzīga situācija kādā citā veikalā. Piegāju atpakaļ pie letes un tā arī pateicu. Mute bij ciet un ģīmis sarkans. Protams, kā klientu viņi mani pazaudēja.”

Margita ironizē: “Jā, ir tādi, kuriem būtu baigi labs darbs/bizness ja tie klienti tik daudz nevazātos…” Briidis nāk ar savu versiju: “Viņa jau sen gaida, kad nāks mutīgais Jānis no Ciļņu mājām... Un tādu tvīkstošu sievieti no sapņiem izrauj negaidīts “DESU”! Tāpēc arī tā saslēdzās – desa=Jānis=desa.”

Džulio vaicā: “Vai tad nevarēji atmēdīties pretī? Tas ir labs riebīgu pārdevēju pāraudzināšanas veids. Pēc tam ir klusas kā pelītes. Pārbaudīts. Strādā.”

Tikmēr Eva ir neizpratnē: “Vai Jūs apvainojaties par šādām lietām? Šis, manuprāt, ir pasmieklīga pastāsta vērts. Visiem gadās pārklausīties un beigu galā domāju, ka nezināt, vai Jūsu pieminētajai pārdevējai nav dzirdes traucējumi un invaliditāte.”

Maiga atbild: “Nē, es neapvainojos. Nē, viņai ar dzirdi ir viss kārtībā un viņa nav invalīde. Ja Jūs domājiet, ka izmēdīt pircēju ir smieklīgi, tad man ļoti žēl. Visi var pārklausīties, bet, ne visi tik neadekvāti reaģē.”

Nav pārsteigums, ka ir pircēji, kuri labprātāk izvēlas lielveikalu un bezpersoniskās pašapkalpošanās kases.