Juris Žagars: "Mūsdienās cilvēki dodas uz pasākumiem, lai apliecinātu savu statusu sabiedrībā"
Žagars pauda uzskatu, ka radošā ekonomika ir daudz mazāk radoša, nekā dažkārt tiek uzskatīts, jo, piemēram, teātra vadītājam ir jāveido izrādes un jāizvērtē, uz kurām cilvēki nāks, uz kurām nenāks.
Kultūra

Juris Žagars: "Mūsdienās cilvēki dodas uz pasākumiem, lai apliecinātu savu statusu sabiedrībā"

Jauns.lv

Radošā ekonomika ir dažādu sajūtu un arī statusa pārdošana, intervijā "Rietumu radio" sacīja aktieris un uzņēmējs Juris Žagars.

Juris Žagars: "Mūsdienās cilvēki dodas uz pasākumi...

"Mēs teātrī ražojam preci, un cilvēki tērē savu naudu un laiku, lai nopirktu sajūtu. Tāpat viņš nopērk sajūtu, iegādājoties dizaina lampu vai krēslu - krēsls ir krēsls, un uz tā var sēdēt, taču, ja tas ir interesanti izveidots, tas cilvēkam rada arī kādas sajūtas," sacīja Žagars. "Mūsdienu modernajā mārketingā ir jārēķinās, ka ļoti efektīva prece ir arī statuss, un arī to var izmantot kā labu instrumentu, lai sasniegtu labākus pārdošanas rezultātus savam produktam."

Žagars pauda uzskatu, ka radošā ekonomika ir daudz mazāk radoša, nekā dažkārt tiek uzskatīts, jo, piemēram, teātra vadītājam ir jāveido izrādes un jāizvērtē, uz kurām cilvēki nāks, uz kurām nenāks.

"Tas nenozīmē, ka mums jārada tikai lēti produkti, lai cilvēkiem patiktu. Cilvēki nāk un tērē laiku arī nopietniem produktiem, taču mums ir jādomā par to, lai zāle būtu pilna," sacīja Žagars. "Protams, jārēķinās arī ar to, ka mūsdienās ļoti nozīmīga mārketinga sastāvdaļa ir statusa pirkšana - cilvēki dodas uz kādiem pasākumiem vai iegādājas noteiktas preces, lai apliecinātu savu statusu sabiedrībā. Tas ir ļoti efektīvs instruments, lai sasniegtu labākus pārdošanas rezultātus savam produktam."

LETA/Foto: Ieva Čīka/LETA