Sabiedrība

Pie Salaspils avārijā iesaistītā BMW X5 šoferis bijis alkohola reibumā. Viņam paveicies, ka nepalika bez galvas

Jauns.lv

18. janvāra pēcpusdienā pie iebraukšanas Salaspilī kāds iereibis un steidzīgs BMW autovadītājs netika galā ar transportlīdzekļa vadību, kā rezultātā šoferis iestūrēja kravas automašīnas aizmugurē.

Pie Salaspils avārijā iesaistītā BMW X5 šoferis bi...

BMW X5 vadītājs 18. janvāra pēcpusdienā netika galā ar sava spēkrata vadību un ietriecās smagās automašīnas aizmugurē. Pie iebraukšanas Salaspilī šī incidenta dēļ izveidojās iespaidīgs sastrēgums.

"Mēs mierīgi braucām pa vienu no joslām, bet pa otru viņi "lidoja", apdzina mašīnu un nepaspēja iegriezt atpakaļ. Ātrums bija liels. Kā atzinās, abi bija iedzēruši. Viņi "ienesās" mūsu auto aizmugurē, viņus sameta, viņi atsitās pret aizsargbarjeru, šoferi izmeta ārā no mašīnas. Savukārt blakussēdētāju, kurš arī nebija piesprādzējies, no mašīnas neizmeta," raidījumam "Degpunktā" atklāj smagās automašīnas šoferis Vladimirs.

foto: Ekrānuzņēmums
No automašīnas izmestais vadītājs pēcāk gulējis uz asfalta un gaidījis mediķu ierašanos, bet blakus viņam mētājās sasistas alus pudeles.
No automašīnas izmestais vadītājs pēcāk gulējis uz asfalta un gaidījis mediķu ierašanos, bet blakus viņam mētājās sasistas alus pudeles.

No automašīnas izmestais šoferis gulēja uz ceļa un gaidīja mediķu ierašanos, bet viņam blakus mētājās sasistas alus pudeles. Savukārt BMW pasažieris traumas neesot guvis un notikuma vietu pameta paša spēkiem.

"Piedzērušies bija abi. Paši atzinās, ka nav skaidrā. Netika galā ar vadību lielā ātrumā. Mums ir liecinieks, šoferis, kuru viņi apdzina. Viņš esot braucis uz 90 kilometriem stundā, bet viņi ar aptuveni 130 vai 140 kilometriem stundā," skaidro kravas auto šoferis.

Raidījums ziņo, ka kravas automašīnas aizmugurē pēc sadursmes palikusi vieglā spēkrata loga gumija. Savukārt pati fūre nav būtiski bojāta. Cietis ir tikai labā pagrieziena lukturis. BMW sadragāta ir visa kreisā puse, un šoferim jāpriecājas, ka viņš nepalika bez galvas.