Cik līdz šim izmaksājušas reklāmas ar mudinājumu potēties pret Covid-19?
foto: LETA
Sabiedrība

Cik līdz šim izmaksājušas reklāmas ar mudinājumu potēties pret Covid-19?

Jauns.lv / LETA

No esošajiem Veselības ministrijas un Eiropas Sociālā fonda līdzekļiem līdz šim komunikācijas aktivitātēm iztērēti 191 905 eiro jeb 0,16 eiro uz vienu vakcinēto iedzīvotāju, liecina uz valdības sēdi sagatavotā Veselības ministrijas prezentācija.

Cik līdz šim izmaksājušas reklāmas ar mudinājumu p...

Reklāmas kampaņai "2 miljoni iemeslu, lai vakcinētos" izmaksas veido 70 000 eiro.

Drukāto izdevumu reklāmas kampaņai izlietoti 10 000 eiro, bet infolapu, brošūru druku sagatavošanai pašvaldībām - 88 105 eiro. Vienlaikus 23 800 eiro izlietoti, lai sagatavotu tiešā pasta vēstules 68 000 senioru informēšanai sadarbībā ar "Latvijas Pastu".

Cilvēki stāv rindā pie masveida vakcinācijas centra Daugavpils sporta kompleksā

Vakcinācijas centrs Daugavpils sporta kompleksā, kur 17. un 18. aprīlī ikvienam iedzīvotājam iespējams vakcinēties pret "Covid-19".

Paralēli tiek plānotas kopumā sešas komunikācijas aktivitātes, kur cita starpā 36 000 eiro tiks izmantoti izglītojošajām aktivitātēm, piemēram, vebināriem un lekcijām, bet vēl 210 000 eiro - bukletiem, brošūrām, vakcinācijas centru noformējumam u.c.

Tāpat 39 500 eiro plānots novirzīt mediju iepirkumam krievvalodīgo auditorijas sasniegšanai, kamēr vēl 33 600 eiro - sociālo mediju komunikācijai. Vienlaikus 70 000 eiro paredzēts izmantot reklāmas kampaņai.

Kā ziņots, Veselības ministrijas preses sekretāre Sintija Gulbe informēja, ka marta beigās ar mērķi tupināt sabiedrības informēšanu par vakcināciju pret Covid-19, tika atklāta kampaņa "2 miljoni iemeslu vakcinēties".