foto: LETA
Valsts ieņēmumu dienests pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Valsts Ieņēmuma dienesta ēka.
Sabiedrība
2020. gada 2. decembris, 13:09

Valsts ieņēmumu dienests pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Jauns.lv

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 pandēmijas dēļ un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no šī gada 3. decembra visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, Jauns.lv informē VID.

"Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 3. decembra, VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros," teikts VID paziņojumā.

"Kopš 3. decembra vairs nav spēkā arī līdz šim veiktie pieraksti klientu apkalpošanas centra apmeklējumiem klātienē. Tos iedzīvotājus, kuri bija pierakstīti, par pieraksta atcelšanu informēs individuāli."

VID norāda, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.