"Rīgas satiksmes" klienti izmanto e-pakalpojumus mājas lapā
„Rīgas satiksmes” mājas lapā septembrī veiktā aptauja liecina, ka gandrīz puse jeb 46% respondentu ir izmantojuši kādu no mājas lapā pieejamajiem e-pakalpojumiem.
339 saņemtās atbildes, kas ir 29% no visu atbilžu skaita, liecina, ka aptaujas respondenti ir pieteikušies e-talonam vai Rīdzinieka kartei. 13% atzīst, ka ir pieteikušies vizītei klientu apkalpošanas centrā un 4% ir izmantojuši iespēju sazināties ar uzņēmumu caur sadaļu „Sazinies ar mums”. Aptaujā kopumā saņemtas 985 atbildes.
„Rīgas satiksme” atgādina, ka mājas lapā https://pieteikums.rigassatiksme.lv/ iespējams pieteikties gan personalizētam e-talonam vai Rīdzinieka kartei, gan dažāda veida atvieglojumiem. Savukārt vizītei klientu apkalpošanas centrā var pieteikties
, un iesniegt pieteikumu (informatīvu jautājumu, priekšlikumu, pateicību vai sūdzību) var sadaļā „ Sazinies ar mums ”.
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību
Regīna Zommere / Foto: Vida Press