foto: LETA
"Swedbank" pakalpojumu darbība atjaunota; banka paskaidro notikušo
"Swedbank" bankomāts.
Sabiedrība
2019. gada 7. marts, 17:16

"Swedbank" pakalpojumu darbība atjaunota; banka paskaidro notikušo

Jauns.lv

Banka "Swedbank" sociālajos tīkos ziņo, ka visi traucējumi bankas darbībā novērsti.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item

"Šodien pēcpusdienā no plkst.16.33-17.37 tika reģistrēti traucējumi vairākos Swedbank nodrošinātajos pakalpojumos. Tie radušies saistībā ar iepriekšējā naktī veiktiem sistēmas atjaunināšanas darbiem. Aktivizējoties klientu plūsmai dienas laikā, diemžēl saskārāmies ar neprognozētām tehniskām problēmām klientu apkalpošanas sistēmās, kas negatīvi ietekmēja mūsu pakalpojumu pieejamību. Esam jau piesaistījuši spēcīgākos tehniskos kolēģus visas Baltijas mērogā, kuri novērsa sistēmas kļūmes un šobrīd izstrādā uzlabojumus, lai situācija vairs nevarētu atkārtoties nākotnē," ziņo "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs

Finanšu un kapitāla tirgus komisijā uzsvēra, ka "Swedbank" saskārās ar "tehniskām ķibelēm" bankas sistēmās un tām nav nekādas saistības ar klientu līdzekļu drošību bankā. "Cēlonis nav ārējs uzbrukums. Risinājums jau rasts. Mēs kā uzraugs esam saziņā ar banku un sekojam situācijai, arī CERT ir sadarbības režīmā. Banka klientus operatīvi informē visos saziņas kanālos," pauda banku uzraugs.

Tāpat bankā atzīmēja, ka "līdzīgas ķibeles" tuvākajā laikā nevar atkārtoties, jo tehniskā problēma ir novērsta un atrisināta.

Kā ziņots, daļai bankas "Swedbank" klientu visā Latvijā ceturtdienas vakarā konstatētas problēmas norēķinos ar bankas kartēm. Tehniski traucējumi skāruši internetbanku, mobilo lietotni un bankomātus.

Vairāki bankas klienti uzdevuši bankai sašutuma pilnus jautājumus sociālajos tīklos, kamēr "Swedbank" visiem atbildējusi ar vienu un to pašu informāciju - " Atvainojamies, šobrīd piedzīvojam tehniskus traucējumus internetbankā, mobilajā lietotnē, karšu norēķinos, bankomātos. Strādājam pie risinājuma, lai viss iespējami ātri atkal būtu ierindā."

Problēmas skārušas arī iespēju sazvanīt bankas Klientu apkalpošanas centru.

Cilvēki neskaitāmos ierakstos lūguši banku skaidrot izveidojušos situāciju, jo problēma "nokritusi no zila gaisa".

Banka traucējumus skaidrojusi ar "plānotiem modernizācijas darbiem".

Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā bankā Latvijā.

recent icon

Jaunākās

popular icon

Populārākās

Tēmas