"Pavadījām nakti lidostā uz grīdas bez ēdiena un ūdens" - "Ryanair" atlaiž melīgos darbiniekus
Lidsabiedrība "Ryanair" no darba atbrīvojusi sešus apkalpes locekļus, kuri sociālajos tīklos izplatījuši nepatiesu informāciju, sakot, ka pārcelta lidojuma dēļ nācies pavadīt nakti, guļot uz grīdas, lidostā, ziņo CNN.
14.oktobrī sociālajos tīklos parādījās fotogrāfija, kurā lidsabiedības "Ryanair" apkalpes locekļi guļ uz grīdas Malagas lidostā Spānijā. Lidojums no Malagas uz Portugāles pilsētu Portu 14.oktobrī tika pārcelts slikto laikapstākļu dēļ, tāpēc gan pasažieriem, gan apkalpes locekļiem nācās palikt pa nakti Malagā.
Aviokompānijas darbinieki norādīja, ka viņiem neesot bijis pieejams ne ēdiens, ne dzēriens, turklāt nakti vajadzējis pavadīt, guļot uz grīdas. Fotogrāfija un vēstījums ātri vien izplatījās sociālajos tīklos.
This is a Ryanair 737 crew based in Portugal, stranded in Malaga, Spain a couple of nights ago due to storms. They are sleeping on the floor of the Ryanair crew room. RYR is earning €1.25 billion this year but will not put stranded crews in a hotel for the night. @peterbellew ? pic.twitter.com/lILWZVqqGj
— Jim Atkinson (@Jimbaba) October 14, 2018
Dažas dienas vēlāk aviokompānija sociālajos tīklos publicēja video novērošanas kameru ierakstu no Malagas lidostas, kurā redzams, ka darbnieki šo fotogrāfiju uzņēmuši ar nolūku - protestējot pret zemajām algām.
Ryanair exposes fake photo of cabin crew sleeping in crew room. Watch video here: pic.twitter.com/tzTn6EHsKH
— Ryanair (@Ryanair) October 17, 2018
"Ryanair" ziņo, ka apkalpes locekļi uzgaidāmajā telpā pavadījuši pavisam neilgu brīdi un drīz vien tika nogādāti VIP zonā, savukārt nakšņošana kādā no Malagas viesnīcām neesot bijusi iespējama, jo tās bijušas pilnībā rezervētas valsts svētku dēļ.
Pasažieri Lietuvā dodas uz "Ryanair" reisu pēc jauno bagāžas noteikumu stāšanās spēkā
Pasažieri Lietuvā dodas uz "Ryanair" reisu pēc jauno bagāžas noteikumu stāšanās spēkā
Šī gada 6.novembrī visi apkalpes locekļi no darba atbrīvoti. Publicētā fotogrāfija nodarījusi būtiskus kaitējumus kompānijas reputācijai un radījusi neatgriezeniskus uzticības zudumus, norāda "Ryanair".