Rīgas reklāmisti par 41 000 eiro Valmierai radījuši jaunu identitāti un saukli "Dzīvojam zaļi"
foto: LETA
Valmieras autoosta.
Novadu ziņas

Rīgas reklāmisti par 41 000 eiro Valmierai radījuši jaunu identitāti un saukli "Dzīvojam zaļi"

Jauns.lv / LETA

Aģentūra "McCann Riga" Valmierai par 41 547 eiro izstrādājusi pilsētas mārketinga komunikācijas stratēģiju un jaunu zīmola identitāti.

Rīgas reklāmisti par 41 000 eiro Valmierai radījuš...

Darbs pie Valmieras zīmola identitātes izstrādes sākts šā gada sākumā sadarbībā ar aģentūru "McCann Riga", procesā iesaistot gan dažādu nozaru profesionāļus, gan valmieriešus, pilsētas draugus un sadarbības partnerus, aģentūru LETA informēja Valmieras pilsētas pašvaldības Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas Sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Moča.

Jaunais Valmieras logo būšot "lakonisks un viegli atpazīstams". Logo pamatā ir simbols - Valmieras izaugsmes medaļa, kas apliecināšot ideju, ka "katrs, kurš ar savu darbu, idejām, enerģiju nesis ieguldījumu Valmieras attīstībā, ir pelnījis saņemt izaugsmes medaļu un kopīgi svinēt panākumus", skaidroja dizaina un mākslinieciskais direktors Aigars Mamis.

"McCann Riga" vadītājs un galvenais stratēģis Kristaps Siliņš klāstīja, ka Valmieras jaunais sauklis "Dzīvojam zaļi!" asprātīgā veidā norāda uz galvenajām pilsētas kvalitātēm - labklājību, dzīvesprieku un dabu.

Lai par Valmieras zīmola identitātes maiņu uzzinātu plašāka sabiedrība, pēc Valsts svētkiem plānots īstenot komunikācijas kampaņu, parādot un iedzīvinot Valmieras identitātes pamatprincipus.

Tēmas