Par likumīgu autostāvvietas izmantošanu pie Mēbeļu nama Vladimiram izraksta sodu - 500 eiro
Nesen rīdzinieks Vladimirs piedzīvoja nepatīkamu pārsteigumu „Cityparks” autostāvvietā pie Mēbeļu nama. Viņam autostāvvietas darbinieks izrakstīja soda kvīti par 500 eiro, kaut gan Vladimirs bija samaksājis par auto novietošanu. Izrādās, ka viņš bija pārkāpis autostāvvietas noteikumus, kas tajā aizliedz iebraukt spēkratiem ar reklāmu uz sāniem.
Vladimirs, neko ļaunu nenojauzdams, savu darba mikroautobusu, uz kura bija viņa firmas reklāma, novietoja autostāvvietā un devās mierīgi iepirkt mēbeles. Viņš ievēroja pie autostāvvietas novietoto draudīgo „pielikumu pie autostāvvietas lietošanas noteikumiem”, bet to uzskatīja par kādu 1. aprīļa joku vai asprāšu ālēšanos, jo tur minētais nebija loģiskam prātam aptverams. Tur melns uz balta bija rakstīts: „Autostāvvietas teritorijā aizliegts izvietot jebkāda veida reklāmu (tai skaitā uz transportlīdzekļiem un to piekabēm) bez „Cityparks” iepriekšējas rakstiskas piekrišanas”. Tāpat paziņojumā bija uzdrukāts aizliegums stāvvietā iebraukt četrām automašīnām ar konkrētām numurzīmēm.
Kad Vladimirs ar pirkumiem atgriezās no Mēbeļu nama, viņš redzēja, ka autostāvvietas darbinieks viņam jau izraksta soda kvīti. Uz busiņa bija viņa firmas reklāma, kuras esamība arī kalpoja par iemeslu soda piemērošanai.
Šo gadījumu „Cityparks” valdes loceklis Māris Priednieks portālam "Delfi" nosaucis par pārpratumu un skaidrojis, kāpēc pie autostāvvietas novietots tik bargs brīdinājums, kāds nav ne pie vienas citas „Cityparks” stāvvietas citur Latvijā – ne tikai Rīgā, bet arī Jelgavā un Valmierā.
Šāds uzraksts pie Mēbeļu nama parādījies tādēļ, ka tā autostāvvietu ļaunprātīgi izmantojuši Mēbeļu nama konkurenti, tur uz visu dienu novietojot savus auto ar lielām reklāmām, kas pārvilina klientus no Mēbeļu nama pie sevis, aicinot mēbeles pirkt „no rokas”. Mēbeļu nama autostāvvietas īpašniekiem ne ar labu, ne ar ļaunu nav izdevies pierunāt konkurentus šādu praksi pārtraukt un tādēļ „Cityparks” izdevis īpašus noteikumus, kas aizliedz autostāvvietā novietot spēkratus ar reklāmām uz sāniem un pat noteicis aizliegumu konkrētiem konkurentu auto iebraukt stāvvietā.
Priednieks skaidroja, ka tas ir bijis vienīgais juridiski pieņemamais risinājums. Viņš tāpat dievojās, ka šis noteikums ir adresēts tikai Mēbeļu nama konkurentiem, un ne zobārstniecības kabineta, ne grāmatu nama, ne kādam cita komersanta auto soda kvīti neizrakstīs.
Valdimiram nepaveicās tajā ziņā, ka viņa firma nodarbojas ar mēbeļu tirdzniecību, dzīvokļu remontu un mājokļu iekārtošanu, kas arī bija minēts uz viņa auto reklāmas. Tā autostāvvietas darbinieks šo auto uzskatīja par „ļauno konkurentu” izgājienu. Priednieks Vladimiram atvainojies par radušos pārpratumu un sodu nepiemēros. „Cityparks” vadītājs arī sakās, ka vairs šādi gadījumi neatkārtosies.