2009. gada 28. aprīlis, 13:09

"Bite Latvija" piekops agresīvu tirgus pārņemšanas stratēģiju

Jauns.lv

Rīga, 28.apr., LETA. "Bite" grupai piederošais telekomunikāciju operators SIA "Bite Latvija" piekops agresīvu tirgus pārņemšanas stratēģiju, konkurējot ar vēl zemākiem tarifiem un piedāvājot klientiem nomaksāt līgumsaistības ar iepriekšējo operatoru, šodien žurnālistus informēja "Bites" grupas ģenerāldirektors Freds Renčaks.

SIA "Bite Latvija" zaudējumi pērn bijuši 15 142 343 lati, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA "Lursoft" informācija. 2007.gadā telekomunikāciju operatora zaudējumi bija 14 067 475 lati. Zaudējumus "Bite Latvija" skaidro ar ieguldījumiem uzņēmuma attīstībā.

"Bite Latvija" apgrozījums pērn sasniedzis 16 008 464 latus, salīdzinot ar 11 809 194 latiem gadu iepriekš.

Uzņēmumam zaudējumi nav pārsteigums, bet gan apzināts darbības rezultāts. "Šo trīs gadu laikā esam investējuši aptuveni 50 miljonus eiro (35 miljonus latu) biznesa attīstībā, tādēļ spējam piesaistīt arvien jaunus klientus," norādīja Renčaks.

Patlaban uzņēmums orientējas uz klientu pārņemšanas stratēģiju, kas rada izmaksas. "Bite Latvija" plāno, ka nākamā gada otrajā pusē varētu sākt strādāt ar peļņu.

Renčaks uzsvēra, ka tieši "Bite" piespieda citus operatorus samazināt tarifus un piedāvāt labākus pakalpojumus. "Mēs esam tirgus līderi un plānojam turpināt pārņemt tirgus daļu. "Bite" mērķis ir pelnīt ar papildu pakalpojumiem un atļaut cilvēkiem pamatpakalpojumus izmantot bez maksas," akcentēja uzņēmējs.

Kā ziņots, "Bite Latvija" ieņēmumi sasnieguši 4,9 miljonus latu, kas ir par 50% vairāk nekā pērn šajā laika posmā.

Savukārt uzņēmuma peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) 2009.gada pirmajā ceturksnī bija negatīva - zaudējumi sasniedza 2,3 miljonus latu. Salīdzinot ar pagājušā gada pirmā ceturkšņa rezultātiem, šogad EBITDA rezultāts ir uzlabojies par 28%. Zaudējumus "Bite" skaidro ar ieguldījumiem uzņēmuma attīstībā.

"Bite Latvija" pakalpojumu ieņēmumi 2009.gada pirmajā ceturksnī ir palielinājušies par 68% salīdzinājumā ar šo pašu periodu pagājušajā gadā, sasniedzot 3,8 miljonus latus. Ieņēmumu pieaugumu uzņēmums skaidro ar strauji augušajiem pārdošanas rezultātiem, kas 2009.gada pirmajā ceturksnī salīdzinājumā ar šī paša perioda rādītājiem 2008.gadā uzrāda 60% pieaugumu.

Marts ir bijis sekmīgākais mēnesis "Bite Latvija" pastāvēšanas vēsturē.

Telekomunikāciju uzņēmums "Bite" darbojas Latvijas tirgū kopš 2005.gada un sniedz daudzveidīgus mobilos pakalpojumus. "Bites" tīkls ir pieejams 96% Latvijas iedzīvotāju.

"Bite Latvija" 2005.gada septembrī darbību sāka kā trešais mobilo sakaru operators. 2007.gada februārī "Bite Group" no Dānijas telekomunikāciju koncerna TDC nopirka privāta kapitāla kompānija "Mid-Europa Partners".