Pēc lētajām "airBaltic" biļetēm rindā pavada nakti
Piektdien Rīgā darbu sāk pirmais aviokompānijas "airBaltic" "TravelLounge" klientu apkalpošanas centrs. Pirmās 200 biļetes tiek pārdotas par lētu naudu.
Kā biznesa portālam "Nozare.lv" apstiprināja aviokompānijas korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags, svinot "TravelLounge" atklāšanu, pirmās 200 biļetes klientiem uz jebkuru galamērķi, izņemot Dubaiju un Telavivu, tiek pārdotas par 19 latiem vienā virzienā, ieskaitot visus nodokļus.
Spītējot bargajam salam, pie biroja Tērbatas ielā klienti pulcējās un rindu veidoja kopš ceturtdienas vakara, lai no rīta plkst.9 pirmie varētu iegādāties aviobiļetes.
Jaunajā klientu apkalpošanas centrā varēs iegādāties aviobiļetes, "airBalticTravel.com" ceļojumu komplektus (lidojums un viesnīca) par zemām cenām, veikt pasažieru vārdu, lidojumu datuma un maršruta maiņu, samaksāt par bagāžas pārvadājumiem, iegādāties priekšapmaksas mobilo zvanu kartes "airBalticcard Mobile", "airBaltic" suvenīrus, "AirportExpress" biļetes, "BalticTaxi" kuponus un "airBaltic" dāvanu kartes, saņemt konsultācijas par "airBaltic" produktiem un pakalpojumiem.
Jaunais klientu centrs apkalpos arī lojalitātes programmas "BalticMiles" dalībniekus.
"airBaltic" ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995.gadā. Tās galvenie akcionāri ir Latvijas valsts ar 52,6% akciju un SIA "Baltijas aviācijas sistēmas" ar 47,2% akciju.
"airBaltic" 2008.gadā strādāja ar 27,8 miljonu latu zaudējumiem, savukārt provizoriskā peļņa 2009.gadā bijusi 14 miljoni latu.