Latvieši pretendē uz piedalīšanos Kannu reklāmas festivālā
Sabiedrība

Latvieši pretendē uz piedalīšanos Kannu reklāmas festivālā

Jauns.lv

Četri latviešu jaunie reklāmas entuziasti vēlas nokļūt pasaules vērienīgākajā reklāmas festivālā „Cannes Lions”. Viņi sagatavojuši videovēstījumu par „ūdens aizsardzību”.

Latvieši pretendē uz piedalīšanos Kannu reklāmas f...
Jauno latviešu reklāmas vēstījums par ūdens tēmu.
Jauno latviešu reklāmas vēstījums par ūdens tēmu.

Tagad nepieciešams interneta lietotāju atbalsts. Viņi par latviešu veikumu var nobalsot noskatoties viņu uzfilmēto materiālu, kas ir 58 sekundes garš.

Ik gadu Kannās norisinās starptautiskais reklāmas festivāls „Cannes Lions”, kas ir ievērojamākais šāda veida notikums pasaulē. Paralēli reklāmas profesionāļiem tajā var piedalīties arī „jaunie iesācēji”, ja viņu darbs gūst sabiedrības atsaucību.

„Reklāmas Lauvu” organizatori piedāvā jaunajiem entuziastiem piedalīties konkursā „Young Lions” un, uzvarot tajā, iegūt iespēju doties uz Kannām, lai piedalītos festivālā.

Konkurss notiek sadarbībā ar portāliem youtube.com un wateraid.org, kurā tiek izplatīts konkursa uzdevums. Pēc uzdevuma došanas, dalībniekiem tiek dotas 48 stundas, kuru laikā izveidot video klipu un to ievietot youttube.com. Šī gada konkursa video klipa bija pievērst sabiedrības uzmanību ūdens piesārņojuma problēmām pasaulē.

Četri entuziasti no Latvijas - Līga Līce, Ēriks Nelsons, Viktors Rožkalns un Roberts Rožkalns  ir pieņēmuši šo izaicinājumu un 48 stundu laikā izveidojuši video klipu, kurš iesniegts konkursā. Ja youtube.com viņi savāks maksimāli daudz skatījumu, tad viņi dosies uz Kannām.

Nesenā pagātnē latviešiem internetā izdevās iebalsot Rīgu pasaules populārākajā galda spēlē – „Monopols”. Tagad mums ir iespēja aizvest vēstījumu no Latvijas uz pasaulē lielāko reklāmas festivālu.