"Latvijas balzams" atvērs īstermiņa veikalu
No 15.jūnija līdz 30.jūnijam AS "Latvijas balzams" atvērs jauna koncepta veikalu - īstermiņa tirdzniecības vietu, kurā tikai divas nedēļas piedāvās konkrētu uzņēmuma produktu par zemāku cenu, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmuma pārstāve Evija Ercmane.
Ņemot vērā pasaules slavenu zīmolu pieredzi Eiropā un ASV, "Latvijas balzams" saviem patērētājiem piedāvā iespēju laika posmā no 15.jūnija līdz 30.jūnijam iepirkties Latvijā nebijuša koncepta tirdzniecības vietā - īstermiņa veikalā.
"Latvijas balzams" uz divām nedēļām noīrējis telpas Rīgā, K.Barona ielā, iekārtojot speciālu dizainu un radot vidi konkrēti šim veikalam, stāstīja Ercmane. Ieguldītās uzņēmuma investīcijas šajā projektā pagaidām vēl netiek atklātas.
Ercmane stāsta, ka šis ir vēl Latvijā nebijis veikalu koncepts, kurā uz divām nedēļām īstermiņa veikalā tiek piedāvāts konkrēts uzņēmuma produkts par zemāku cenu. "Tā ir uzņēmuma mārketinga aktivitāte, kas īstermiņā nodrošinās pieeju konkrētam produktam par zemāku cenu," skaidroja Ercmane.
Šajā veikalā būs nopērkama jaunā "LB Vodka", kas ražota ar nebijušu aukstuma tehnoloģiju. Pirms šis produkts būs pieejams citās tirdzniecības vietās Latvijā, ikvienam interesentam tiek piedāvāta iespēja jaunradīto "LB Vodkas" eksperimentālo produktu sēriju iegādāties Latvijā pirmo reizi izveidotajā demo veikalā Rīgā.
Demo jeb īstermiņa veikalu koncepts īstenots Lielbritānijā, Francijā, Itālijā, ASV un citviet pasaulē. Tā galvenā būtība - kādu noteiktu, īsu laika periodu patērētājiem piedāvāt tikai šajā veikalā nopērkamas īpašas preces par izdevīgu samaksu.
Turpmākās aktivitātes uzņēmums izvērtēs un noteiks pēc sabiedrības atsaucības. "Ja sabiedrības interese būs liela, šādi īstermiņa veikali var parādīties arī turpmāk," teica Ercmane.
Regulāru tirdzniecību demo veikals sāks 16.jūnijā, taču, lai nosvinētu veikala atklāšanu un sveiktu tā apmeklētājus gaidāmajos Līgo svētkos, pirmie pircēji tiks gaidīti jau 15.jūnijā no plkst.16 līdz plkst.18. Šo divu stundu laikā jaunais produkts būs pieejams par būtiski zemākām atklāšanas cenām.
Demo veikalā tiks radīta vide, kas atspoguļo uzņēmuma un tehnoloģiju attīstību, katru dienu no plkst.17 par patīkamu atmosfēru veikalā gādās dīdžejs.
Kā ziņots, uzņēmums dibināts 1900.gadā, bet esošo nosaukumu ieguvis 1970.gadā. "Latvijas balzams" ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.
Uzņēmuma galvenais akcionārs ir "SPI Regional Business Unit BV", kam pieder 89,53% akciju no pamatkapitāla.
LETA