Poļiščuka pārsteidz Šleseru ar kailiem aktieriem
Sabiedrība

Poļiščuka pārsteidz Šleseru ar kailiem aktieriem

Jauns.lv

Aizvadītās nedēļas nogalē Gaļinas Poļiščukas „Teātra observatorijā” pulcējās Latvijas prominences, kuras bija atnākušas klātienē vērot erotiska satura jauniestudējumu „Zālamana pēdējā mīla”, kas tapis pēc Aleksandra Kuprina stāsta „Sulamīte” motīviem.

Poļiščuka pārsteidz Šleseru ar kailiem aktieriem...

Ainārs Šlesers, iepazinies ar izrādes „Zālamana pēdējā mīla” reklāmas bukletu vēl nenojauš, ka izrāde būs pikanta ar kailām meitenēm un erotiskām ainām.
Ainārs Šlesers, iepazinies ar izrādes „Zālamana pēdējā mīla” reklāmas bukletu vēl nenojauš, ka izrāde būs pikanta ar kailām meitenēm un erotiskām ainām.

„Teātra observatorijas” režisore un vadītāja Gaļina Poļiščuka nebeidz slavēt politiķi Aināru Šleseru, kurš palīdzējis teātrim atrast jaunu mājvietu un novērst „Teātra observatorijas” slēgšanu un talantīgu aktieru palikšanu bez darba. Lai gan iepriekš Šlesers bija atzinis, ka teātri neapmeklē, uz „Teātra observatorijas” jaunajām telpām Kongresu namā, kur norisinājās jauniestudējuma „Zālamana pēdējā mīla” pirmizrāde, deputāts ieradās kopā ar dzīvesbiedri Inesi Šleseri. Izrādi, kurā bija daudz erotisku mizanscēnu, deputāts noskatījās no sākuma līdz beigām.

Sarunā ar portālu Kasjauns.lv Poļiščuka stāsta, ka lielās noslogotības dēļ gandrīz būtu zaudējusi savu teātri, jo aizvadītā gada laikā lielākoties uzturējusies Maskavā, kur Aleksandra Kaļagina teātrī „Et-Cetera” iestudējusi izrādi „Oļesja”. Tiesa, pēc izrādes „Zālamana pēdējā mīla” pirmizrādes Poļiščuka atzīst, ka Krievijas skatītāji izrādēs reaģē skaļāk un netur sevī emocijas, savukārt latvieši ir krietni klusāki.

Skats no izrādes „Zālamana pēdējā mīla”, kurā Andris Bulis (Ķēniņš Zālamans) un Kristīne Vismane (Sulamīte) atveidoja erotiska satura ainas.
Skats no izrādes „Zālamana pēdējā mīla”, kurā Andris Bulis (Ķēniņš Zālamans) un Kristīne Vismane (Sulamīte) atveidoja erotiska satura ainas.

Krievijā atzītā režisore skaidro, ka viņa sevi uzskata par Latvijas iedzīvotāju, kur ir mājas un ģimene, tāpēc arī Poļiščuka darījusi visu iespējamo un neiespējamo, lai „Teātra observatorija” atrastu finansējumu un netiku slēgta. Tikai pēdējā brīdī, pateicoties sponsoru dāsnajiem ziedojumiem, režisorei izdevies saglābt teātri: „Rīgā man ir dzīvoklis, bet Maskavā, laikā, kad iestudējam izrādi, turienes teātra vadība man īrē labu dzīvokli un pilnībā sedz ceļa izdevumus. Maskavas teātris ir gatavs nodrošināt viesrežisoram komfortablus apstākļus. Maskavā jau arī ir lieli honorāri, ka pēc jauniestudējuma, atbraucot uz Rīgu, pusgadu varu mierīgi dzīvot un strādāt, neuztraucoties par naudu. Taču tā kā esmu mājas cilvēks, es labprātāk uzturos mājās un strādāju šeit - Rīgā.”