Sabiedrība

„Euroskor” pārstāve: nekad neatraidām klientu, bet vajadzīgs čeks

Jauns.lv

Kasjauns.lv lūdza komentāru „Euroskor”, uzņēmuma Iepirkumu daļas vadītāja Kristilla Pīpiķe skaidro:

„Euroskor” pārstāve: nekad neatraidām klientu, bet...

„Mēs vienmēr nākam pretī saviem pircējiem, apmainām preci vai atdodam naudu, taču ir jābūt čekam. Citādi nevaram zināt, ka apavi ir pirkti pie mums, bet nekad neatraidām pircēju!”

Vai „Euroskor” paši veic kvalitātes kontroli, pirms likt preci veikalu plauktos? Kristilla Pīpiķe: „Jā, bet pat vislabākajiem ražotājiem ir viens procents brāķa, tāds ir vidējais rādītājs. Nekad nevar zināt, kas atgadīsies, Indijā bija lieli plūdi, aizgāja bojā daudz „Ecco” preces, bet kaut kas ir izglābts un varbūt kaut ko saņemsim. Citreiz paraugs mums patīk, bet, sākot masveida ražošanu, kaut kas pamainās un nav vairs kā izstādē. Saplīst var arī zābaki par 200 latu. Arī mums ar ražotājiem ir strīdi, ņemam ārā no veikala „sērijveida” brāķi. ”

Jāpiebilst, ka „Euroskor” apaviem ir divu gadu garantija. Tiesa, pretenziju gadījumā veikalnieki izvērtē, vai apavi ir atbilstoši valkāti un kopti.