Makdonaldā pārdevēju vietā būs skārienjutīgi ekrāni
„McDonald's” nolēmis savos Eiropas restorānos kardināli mainīt apkalpošanas sistēmu, pārdevējus – kasierus aizstājot ar skārienjutīgiem ekrāniem. Līdz ar to pircējus apkalpos par četrām sekundēm ātrāk.
Pirmo reizi 30 gadu laikā 1940. gadā dibinātā kompānija „McDonald's” nolēmusi mainīt klientu apkalpošanas sistēmu. „McDonalds''” Eiropas Savienībā direktors Stīvs Isterbruks laikrakstam „Financial Times” pastāstīja, ka nākotnē pircēju pasūtījumus pieņems ne tikai cilvēki, bet arī skārienjutīgi ekrāni.
„McDonald's” tādējādi grib maksimāli vienkāršot pasūtījumu pieņemšanas procesu. Turpmāk restorānos uzstādīs speciālus termināļus, kuros pasūtījumu varēs izdarīt uz skārienjutīga ekrāna, bet norēķināties ar bankas karti. Lai noformētu pasūtījumu un par to samaksātu, vairs nebūs vajadzīgs pārdevējs – kasieris, visu viņa vietā izdarīs pats klients.
Isterbruks uzskata, ka līdz ar šo jaunievedumu apkalpošanas ātrums palielināsies par četrām sekundēm. Eiropas Savienībā „McDonalds” ikdienu apkalpo apmēram divus miljonus apmeklētāju un, pēc Īsterbruka domām, tas, ka katrs no viņiem tagad varēs ietaupīt četras sekundes, nav maz. Viņš arī uzsver, ka turpmāk „McDonald's” apmeklējums kļūs arī „ērtāks un jautrāks”.
Līdztekus „McDonald's” iecerējis pagarināt arī Eiropas restorānu darba laiku un atjaunot to ēdienkarti.
Elmārs Barkāns/Foto: Diāna Lozko/LETA