Kulinārijas raidījuma "Sirmā ēdienkaratē" vietā būs "Lapsa virtuvē"
Pavāra Mārtiņa Sirmā kulinārijas raidījuma "Sirmā ēdienkaratē" vietā jaunajā LNT sezonā būs līdzīgas koncepcijas pārraide - "Lapsa virtuvē", informē telekanāla pārstāve Ingūna Sermole.
Raidījums konceptuāli atšķirsies ar to, ka galvenajā lomā būs ēdiens, kā arī tas, kā vienkārši, bet pārdomāti sagādāt saviem mīļajiem svētkus. Īpašs uzsvars katrā raidījumā tiks likts uz kūku vai saldo ēdienu, jo raidījumu vadīs konditorejas "Kūkotava" vadītāja Liene Tomsone jeb, kā draugi viņu dēvē, - Lapsa.
Šova režisore Andra Lejniece uzsver, ka radošā komanda, kura iepriekš veidoja "Sirmā ēdienkaratē", nedrīkst stāvēt uz vietas.
"Viens nopietns mērķis ir sasniegts, un latiņa ir uzlikta diezgan augstu. Tā kā jaunajā raidījumā galvenajā lomā tiešām būs ēdiens, ļoti svarīgi to ir skaisti izcelt, tāpēc tehniskais nodrošinājums un bilde ir labākā, kādu gribējies sasniegt. Būs ļoti daudz tādu tuvplānu, ka siekalas saskries mutē no skatīšanās vien," sacīja Lejniece.
Jaunā raidījuma producente Ilze Lasmane klāsta, ka receptes būs ļoti vienkāršas un visiem pieejamas. "Tādā veidā ar jauno raidījumu arī ļoti gribam atraisīt visos vēlmi iepriecināt citus un baudīt dzīvi. Gribam parādīt - lai uzburtu svētkus, nemaz nevajag stundām ilgi stāvēt pie plīts un iztērēt kaudzi naudas. Piemēram, pirmā raidījuma siera kūka būs tik skaista un tik vienkārša, ka to kopā ar vecākiem var gatavot bērni," norāda Lasmane.
Pirmais raidījums "Lapsa virtuvē" tiks pārraidīts 4.septembrī, un turpmāk skatītāji to varēs redzēt katru svētdienu plkst.10 kanālā LNT.
Telekompānijas LNT īpašnieks ir AS "Neatkarīgie nacionālie mediji", kuras padomes priekšsēdētājs ir telekompānijas LNT dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Andrejs Ēķis.
Pagājušajā gadā telekompānija LNT strādājusi ar 809 129 latu zaudējumiem, kas, salīdzinot ar 2009.gadu, samazinājušies par 28%, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA "Lursoft" informācija.
LNT zaudējumi 2009.gadā bija 1,12 miljoni latu.
Telekompānijas apgrozījums pagājušajā gadā samazinājies par 165 624 latiem un kopumā bija 7,98 miljoni latu.
Saskaņā ar tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopoto informāciju šī gada jūlijā skatītākais televīzijas kanāls bijis LNT, kura vērošanai veltīti 13,3% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.