Attīstīs zīmolu „Ražots Kurzemē”
Līdz vasaras beigām plānots iedzīvināt jaunu tūrisma zīmolu „Ražots Kurzemē”. Tiks izsludināts zīmola stāsta konkurss, pētīts Kurzemes gastronomiskais tūrisms un veiktas citas aktivitātes.
Kurzemes tūrisma asociācija un Sabiedrības integrācijas fonds ir noslēdzis līgumu par zīmola „Ražots Kurzemē” izveidi un attīstību. Projektu līdzfinansē Eiropas Sociālais fonds un tas ilgs līdz 31. augustam, informē Kurzemes tūrisma asociācija.
* Zīmola „Ražots Kurzemē” attīstības stratēģijas izstrāde, kurā tiks iekļauta esošo ražotāju analīze Kurzemes reģionā, ražojošā tūrisma pakalpojuma attīstību ietekmējošo faktoru un vides analīze un pakalpojumu mērķa tirgus analīze. Aktivitātes ietvaros notiks konkurss ražotājiem par zīmola stāsta izveidi.
* Pētījums par gastronomisko tūrismu Kurzemē, kurā tiks iekļauta informācija par gastronomiskā tūrisma attīstības vēsturi, Kurzemes īpašajiem ēdieniem, tradīcijām, piedāvātājiem un ražotājiem.
* Pieredzes apmaiņas brauciens uz Slovēniju, kura mērķis ir iepazīties ar Slovēnijas nevalstisko organizāciju darbību, ražojumu tūrisma piedāvājumiem, īpaši kulināro mantojumu un tā tūrisma produktiem, kā arī iepazīties ar Slovēnijas pieredzi jaunu tūrisma pakalpojumu veidošanā.
* Tiks pilnveidota jaunā pakalpojuma – zīmola „Ražots Kurzemē” mājas lapa. Tajā būs plaša informācija ar bilžu galeriju, aprakstiem, stāstu par zīmolu, video, kā arī jaunums – e-apmācība uzņēmējiem par tūrisma produktu veidošanu, produktu noformējumu un dizainu, kā arī mārketingu.
* Zīmola „Ražots Kurzemē” atpazīstamības veicināšana. Aktivitāte tiks īstenota, organizējot informatīvo pasākumu „Kurzemes dienas”, lai prezentētu jaunos pakalpojumus, tūrisma maršrutus un zīmola stāstus. Plānots arī izdot zīmola „Ražots Kurzemē” tūrisma brošūru četrās valodās.
Projekta īstenošanai paredzētās izmaksas ir Ls 20149,58, no kurām 93% no projekta finansē Eiropas Savienība ar Eiropas Sociālā fonda starpniecību.
Kurzemes tūrisma unikalitāte (Kurzemes TV)