Kuldīga pie sevis pārvilinās Rīgas tūristus
Kuldīgas novada domes un tūrisma centra vadība ieplānojusi Viduskurzemē ievilināt ārzemju tūristus, kuri pie mums sākotnēji ieradušies apskatīt tikai Latvijas galvaspilsētu.
To kuldīdznieki cer panākt, izmantojot Rīgas tūrisma zīmolu „Live Riga”. Kuldīgas novada domes priekšsēdētāja Inga Bērziņa un Kuldīgas tūrisma attīstības centra direktors Artis Gustovskis pagājušajā nedēļā viesojās Rīgas Tūrisma attīstības birojā, kur tikās ar tā valdes locekli Vitu Jermoloviču, lai apspriestu turpmāko sadarbību, vēsta Kuldīgas novada pašvaldības mājas lapa.
Rīgas Tūrisma attīstības biroja, izmantojot zīmolu „Live Riga”, ir daudz paveicis, lai Latvijai piesaistītu tūristus. Kuldīdznieki vēlas, lai daļa no viņiem par vienu no saviem ceļa mērķiem izvēlētos Kuldīgu.
„Mūsu interese ir daļu no Rīgai piesaistītajiem tūristiem atvest arī līdz Kuldīgai. Mūsu galvenā diskusijas tēma bija par to, kā to izdarīt, proti, kā šos daudzos viesus, kas brauc uz Rīgu atvest arī līdz Kuldīgai. Vienojāmies, ka mēs ar „Live Riga” slēgsim sadarbības līgumu,” pastāstīja Bērziņa.
Noslēdzot līgumu, Kuldīgas novada pašvaldība kļūs par „Live Riga” partneri. Tas nozīmē, ka Kuldīgas novada pašvaldība varēs izmantot „Live Riga” logo, pilsētas informatīvie materiāli tiks izvietoti tūrisma informācijas centros Rīgā, kur apgrozās daudz tūristu un informācija par Kuldīgu kļūs daudz pieejamāka.
Jermoloviča piedāvāja Kuldīgas lielākos pasākumus iekļaut „Live Riga” pasākumu kalendārā, kas iznāk reizi trīs mēnešos. Cilvēks Rīgā paņemot šo pasākumu kalendāru, redzēs arī, kas notiek Kuldīgā.
Kuldīga ar „Live Riga” palīdzību reklamēs savus lielākos pasākumus: pilsētas svētkus „Dzīres Kuldīgā”, Kārļa Davidova 7. starptautisko čellistu konkursu, pavasara palu šovu „Lido zivis Kuldīgā”, Velodienu, Hercoga Jēkaba tirgu un citus.
Kasjauns.lv/ Foto: Dagnija Jankovska/
www.poga.lv