"Rīgas satiksmes" interneta mājas lapa kļūst funkcionāli ērtāka
No 15.marta "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapa www.rigassatiksme.lv ir mainījusi savu izskatu un turpmāk klientiem būs pieejama mūsdienīgākā noformējumā un funkcionāli ērtākā veidolā.
Kā Kasjauns.lv informēja "Rīgas satiksmes" Klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis, ņemot vērā klientu vēlmes, kā arī rūpīgi izpētot citu valstu sabiedriskā transporta interneta mājas lapu uzbūvi, "Rīgas satiksmes" jaunajā interneta mājas lapā prioritārā vieta atvēlēta maršrutu meklētājiem un informācijai par e talonu un pieejamiem biļešu veidiem. Vēl pirmajā lapā apmeklētāji varēs iepazīties ar aktuālo informāciju, piedalīties aptaujās un uzzināt svarīgāko informāciju, kas ir saistoša pilsētas viesiem.
Tā kā daudzi pasažieri sarakstu un maršrutu meklēšanai izmanto mobilos tālruņus, jaunā mājas lapa būs pieejama arī mūsdienīgā mobilajā versijā.
"Rīgas satiksmes" interneta mājas lapu gada laikā apmeklē vairāk nekā 1,5 miljoni unikālo apmeklētāju, bet maršrutu sarakstu lapas 2011. gada laikā kopumā skatītas vairāk nekā 53 miljonus reižu. 80% "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapas apmeklētāju ikdienā meklē informāciju par maršrutiem, sarakstiem un transportlīdzekļu atiešanas laikiem. Tāpat klienti interesējas par e talonu veidiem, to iegādes un papildināšanas iespējām.
Atgādinām, ka no decembra beigām jaunu funkcionalitāti ieguvusi arī maršrutu meklētāju lapa, kurā tagad ir ietverti ne tikai tramvaju, trolejbusu un autobusu, bet arī minibusu maršruti un atiešanas laiki.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.
Kasjauns.lv
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību