"Rīgas satiksme" tuvākajā laikā neplāno Rīgā ieviest zaļās enerģijas sabiedrisko transportu
Viena elektromobiļa cena ir 35 tūkstoši eiro (24,6 tūkstoši latu) bez pievienotās vērtības nodokļa.
Runā Rīga

"Rīgas satiksme" tuvākajā laikā neplāno Rīgā ieviest zaļās enerģijas sabiedrisko transportu

Jauns.lv

Lai arī Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmums "Rīgas satiksme" (RS) pilsētas apsaimniekošanas vajadzībām, kā arī kompānijas autobāzes operatīvo funkciju veikšanai sācis īrēt elektromobiļus, videi draudzīgāka jeb zaļās enerģijas sabiedriskā transporta ieviešana galvaspilsētā tuvākajā laikā nav plānota,pastāstīja RS klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis.

"Rīgas satiksme" tuvākajā laikā neplāno Rīgā ievie...

Viņš norādīja, ka RS par zaļās enerģijas izmantošanu sabiedriskajā transportā interesējas visu laiku, vienlaikus atzīstot, ka tādu transportlīdzekļu iegāde pagaidām ir pārāk dārga, tādēļ uzņēmums tuvākajā laikā neko tādu neplāno. "Tas gan ir laika jautājums droši vien," teica Zaķis, atkārtoti uzsverot, ka RS saistībā ar to pašreiz nav nekādu konkrētu nākotnes plānu.

Jau vēstīts, ka RS saņēmusi lietošanā piecus elektromobiļus, kurus izmantos pilsētas apsaimniekošanas vajadzībām, kā arī RS autobāzes operatīvo funkciju veikšanai.

Viena elektromobiļa cena ir 35 tūkstoši eiro (24,6 tūkstoši latu) bez pievienotās vērtības nodokļa, taču RS šos automobiļus nevis iegādājas, bet nomā par 480 latiem mēnesī, kas ir aptuveni par 80 latiem mazāk, nekā vienas automašīnas ar dīzeļdzinēju uzturēšanas izmaksas mēnesī ar vidējo nobraukumu divi tūkstoši kilometru mēnesī.

RS nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

„Rīgas satiksme” sāk piecu jaunu elektromobiļu ekspluatāciju

BNS/Foto: Lita Krone/LETA, Rojs Maizītis