Runā Rīga

Lielākā daļa pasažieru sociālajos medijos interesējas par satiksmes jaunumiem

Jauns.lv

Ievērojams vairākums pasažieru, kas seko līdzi Rīgas satiksmes publicētajai informācijai sociālajos medijos, galvenokārt vēlas operatīvi uzzināt satiksmes jaunumus un aktuālās izmaiņas, liecina Rīgas satiksmes interneta lapā oktobrī veiktā aptauja.

Lielākā daļa pasažieru sociālajos medijos interesē...

Kā Kasjauns.lv informēja SIA "Rīgas Satiksme" sabiedrisko attiecību nodaļā, kopumā 76 % aptaujas dalībnieku atzīst, ka, viņuprāt, sociālajos medijos Twitter, Facebook un Draugiem.lv vislielākā nozīme ir aktuālajai informācijai. 10% respondentu vēlas, lai nākotnē Rīgas satiksmes sociālo mediju kontos būtu vairāk fotoattēlu un interesantu faktu, bet 9% vēlas saņemt atbildes uz aktuāliem jautājumiem. Savukārt 4% aptaujas dalībnieku vēlētos vairāk informācijas par uzņēmuma ikdienu un darbinieku gaitām. Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 1000 Rīgas satiksmes interneta lapas apmeklētāju, un tā tika veikta šī gada oktobrī.

Atgādinām, ka Rīgas satiksme aktīvu darbību sociālajos medijos Twitter, Facebook un Draugiem.lv uzsāka 2011.gada oktobra sākumā. Gada laikā Rīgas satiksmes kontam Twitterī ir pieteikušies 1403 sekotāji, Facebook mājas lapā Rīgas satiksmei ir pieteikušies 457 sekotāji, bet Draugiem.lv – 330 sekotāji.

Plašāku informāciju par Rīgas satiksmes piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos twitter, facebook, draugiem.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

Karlīna Timofejeva

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību