Olga Veidiņa: jāatrod risinājums rindu problēmai Sociālajā dienestā
Olga Veidiņa, ceturtdien, 31. janvārī sasaukusi operatīvo sanāksmi, kurā piedalīsies Labklājības departamenta Sociālās pārvaldes un Rīgas Sociālā dienesta amatpersonas.
Runā Rīga

Olga Veidiņa: jāatrod risinājums rindu problēmai Sociālajā dienestā

Jauns.lv

Saņemot sūdzības no iedzīvotājiem par garajām rindām Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajā centrā Lomonosova ielā 1-k19, Sociālo jautājumu komitejas priekšsēdētāja Olga Veidiņa šodien apmeklēja centru, lai klātienē iepazītos ar situāciju.

Olga Veidiņa: jāatrod risinājums rindu problēmai S...

Kā Kasjauns.lv informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā, atklājās, ka apmeklētājiem patiešām nākas gaidīt uz pieņemšanu vairākas stundas, dažkārt arī netiekot pie sociālā darbinieka. Lai saņemtu rindas kārtas numuriņu, cilvēki mēdz ierasties jau plkst. 6 no rīta. „Situācija nav normāla,” sacīja O.Veidiņa. „Centra apkalpojamā teritorija ir ļoti liela un klientu skaits krietni pārsniedz vidusmēru, taču nav pieļaujami, ka no tā ir jācieš cilvēkiem, tostarp arī gados veciem un invalīdiem. Problēma ir jāatrisina pēc iespējas ātrāk!”

Lai rastu risinājumu, O.Veidiņa ceturtdien, 31. janvārī sasauc operatīvo sanāksmi, kurā piedalīsies Labklājības departamenta Sociālās pārvaldes un Rīgas Sociālā dienesta amatpersonas.

Apsekojot teritoriālajos centrus Hanzas ielā 7, Pērnavas ielā 1, Ieriķu ielā 2b, Brīvības gatvē 266, Salnas ielā 2 un Dienas aprūpes centru Raunas ielā 64 un pārrunājot rindā gaidīšanas jautājumu ar apmeklētājiem, problēmas konstatētas netika, lai gan iestāžu darbinieki vērsa uzmanību uz to, ka kalendāro mēnešu sākumā apmeklētāju plūsma mēdz pieaugt sakarā ar daudzajiem iesniegumiem apkures rēķinu sakarā. Visi aptaujātie centru klienti – kopskaitā ap 50 – atzīmēja sociālo darbinieku laipno un pretimnākošo attieksmi.

Karlīna Timofejeva/Foto: Evija Trifanova/LETA

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību