Pavisam 50% respondentu atzina, ka šopavasar īstenotā kampaņa Būsim pieklājīgi, viņuprāt, apliecina Rīgas satiksmi kā atbildīgu uzņēmumu, savukārt 26% aptaujas dalībnieku uzskata, ka kampaņa uzlabos braukšanas kultūru.
Runā Rīga
2013. gada 7. jūnijā, 14:03
Pasažieri atzinīgi novērtē Rīgas satiksmes iniciatīvu veicināt satiksmes dalībnieku pieklājību
Rīgas satiksmes interneta lapā maijā veiktā aptauja apliecina, ka lielākā daļa pasažieru uzņēmuma iniciatīvu veicināt satiksmes dalībnieku pieklājību novērtē atzinīgi, apliecinot, ka tādejādi Rīgas satiksme sevi pārada kā atbildīgu uzņēmumu.
15% aptaujas dalībnieku atzīst, ka ikdienā pārvietojas tikai ar sabiedrisko transportu, bet izteic cerību, ka autovadītāji kampaņas vēstījumu pamanīs, turpretī 9% uzskata, ka kampaņa veicina satiksmes dalībnieku savstarpējo sapratni.
Atgādinām, ka aprīlī Rīgas satiksme uzsāka kampaņu Būsim pieklājīgi! Kampaņas mērķis bija pievērst satiksmes dalībnieku uzmanību savstarpējai sapratnei uz ceļa un veicināt pieklājību, vienam transporta līdzeklim palaižot otru.
Aptaujā kopumā piedalījās vairāk nekā 500 Rīgas satiksmes interneta mājas lapas apmeklētāju, un tā tika veikta 2013.gada maijā.
Karlīna Timofejeva, Foto: Evija Trifanova/LETA
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību