Nākamgad ikmēneša ūdens skaitītāju rādījumus vajadzēs iesniegt agrāk
Uzrādot iespējami precīzāku faktiski saņemtā ūdens apjomu, tiks nodrošināts taisnīgāks ūdens patēriņa maksas aprēķins.
Runā Rīga

Nākamgad ikmēneša ūdens skaitītāju rādījumus vajadzēs iesniegt agrāk

Jauns.lv

Sākot no 2014. gada 1. janvāra, ikmēneša ūdens patēriņa skaitītāju rādījumi SIA„Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) būs jāiesniedz no kārtējā mēneša 25. līdz 27. datumam (ieskaitot). Vēl tikai šomēnes rādījumus varēs iesniegt no 25. decembra līdz decembra beigām.

Nākamgad ikmēneša ūdens skaitītāju rādījumus vajad...

Termiņš ikmēneša ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai tiek saīsināts, tāpēc, lai maksimāli samazinātu ūdens patēriņa starpību jeb korekciju, kura veidojas arī tāpēc, ka dzīvokļu īpašnieki/īrnieki ūdens skaitītāju rādījumus nolasa dažādos laikos.

Ņemot vērā esošo kārtību un ikmēneša ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanas statistiku, novērots, ka daudzdzīvokļu dzīvojamo māju iedzīvotāji ūdens skaitītāju rādījumus nodod dažādi – ar savstarpēji būtiski atšķirīgu laika intervālu. Uzrādot iespējami precīzāku faktiski saņemtā ūdens apjomu, tiks nodrošināts taisnīgāks ūdens patēriņa maksas aprēķins.

Šobrīd RNP klientiem ir iespēja iesniegt ikmēneša ūdens skaitītāju rādījumus, sākot no 25. datuma līdz mēneša pēdējai dienai, t.i., 5 līdz 6 dienu laikā, savukārt, stājoties spēkā izmaiņām, iesniegt rādījumus būs iespējams no kārtējā mēneša 25. līdz 27. datumam, t.i., 3 dienu laikā. Ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu iesniegšanas veidi paliks nemainīgi, t.i., rādījumus arī turpmāk būs iespējams iesniegt kā līdz šim: klātienē – nododot rādījumus rakstveidā vai izmantojot ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas termināli Rīgas klientu centrā, kā arī elektroniski – pašapkalpošanās vortālā www.e-parvaldnieks.lv RNP ir Latvijas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums. Uzņēmums vēsturiski veidojies, apvienojot 15 patstāvīgas pašvaldības namu pārvaldīšanas kapitālsabiedrības, lai nodrošinātu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu pēc vienotiem principiem un uzlabotu pašvaldības kā dzīvojamo māju pārvaldnieka sniegto pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums apsaimnieko 4300 ēkas, kurās pakalpojumus saņem gandrīz 180 tūkstoši klientu.