Dāvis Bertāns kaunina “airBaltic” par cenu celšanu uz Covid-19 rēķina – lidsabiedrība skaidro patiesību
foto: Ieva Makare/LETA
"Reiss Maskava-Rīga vēl nesen bija ap 70 eiro un tagad ap 500 eiro," portālā "Twitter" raksta basketbolists Dāvis Bertāns. Jauns.lv sazinājās ar aviokompāniju “airBaltic”, lai noskaidrotu, vai tiešām cenu politikā ir ieviestas kādas izmaiņas.
Sporta zvaigznes

Dāvis Bertāns kaunina “airBaltic” par cenu celšanu uz Covid-19 rēķina - lidsabiedrība skaidro patiesību

Jauns.lv

Latviešu basketbolists Dāvis Bertāns sociālajā tīklā “Twitter” vakardien pauda nosodījumu nacionālajai aviokompānijai “airBaltic”. Sportists apgalvo, ka lidsabiedrība ir ievērojami cēlusi cenas pēdējiem reisiem pirms starptautisko lidojumu ierobežojumu stāšanās spēkā.

Dāvis Bertāns kaunina “airBaltic” par cenu celšanu...

NBA komandas Vašingtonas “Wizards” spēlētājs 15. marta vakarā portālā “Twitter” ierakstīja:

foto: Ekrānuzņēmums no Twitter

Cenas iepriekš plānotiem lidojumiem neesot mainītas

Reaģējot uz šo ierakstu, komentētāji gan pauduši atbalstu, gan norādījuši, ka ir arī lētākas alternatīvas, nekā tās, kuras uzgājis Dāvis Bertāns.

Jauns.lv sazinājās ar aviokompāniju “airBaltic”, lai noskaidrotu, vai tiešām cenu politikā ir ieviestas kādas izmaiņas.

Lidsabiedrības “airBaltic” Korporatīvās komunikācijas nodaļā paskaidroja, ka cenu politika iepriekš plānotajiem lidojumiem saglabājas nemainīga.

“Vēlamies vērst uzmanību, ka konkrētā cena bija piedāvāta par pēdējām sēdvietām regulārajā lidojumā (kam biļešu pārdošana bija pieejama gadu iepriekš), kas tobrīd bija palikušas brīvas biznesa klasē ar izlidošanas datumu jau nākamajā dienā,” sarakstē ar Jauns.lv pauda “airBaltic”.

16 papildu lidojumiem tarifs pat zemāks

Aviokompānija arī informēja, ka vakardien tika uzsākta tirdzniecība uz 16 papildu lidojumiem, kas vēl pirms starptautiskās pasažieru plūsmas aizvēršanas šīsdienas gaitā atgriežas Rīgā.

Šiem lidojumiem tika speciāli ieviests zemāks tarifs neatkarīgi no lielā pieprasījuma, un visas sēdvietas tika pārdotas pēc šī vienotā tarifa.

“Kompānijas “airBaltic” lidojuma biļešu cenas tiek ģenerētas pēc smalki izstrādāta algoritma, kas nozīmē, ka katra maršruta cenu struktūra var sastāvēt no 20 līdz pat 30 dažādām cenu kategorijām, kuras ietekmē, piemēram, tādi aspekti, kā atšķirīgas lidostu noteiktās nodevas, tirgus konkurences apstākļi, pieprasījums un citi,” skaidroja aviokompānijā.

Lidsabiedrība piedāvājot biļetes trīs kategorijās – “Pamata”, “Premium” un “Biznesa”.

Tādējādi “airBaltic” klientiem tiek nodrošināta iespēja izvēlēties atbilstošāko ceļojumu veidu no zemāko izmaksu vai labākā pakalpojuma perspektīvas.

Laikā, kad ir liels pieprasījums pēc konkrētā lidojuma un visas lētākās biļetes tiek izpirktas, tad sistēma uzrāda vienīgās pieejamās cenas, kas gluži, kā šajā minētajā situācijā, nereti ir tieši biznesa klasē, informēja “airBaltic” Korporatīvās komunikācijas nodaļā.