Līdzjutējam, kurš ar plakātu lūdza naudu aliņam, saziedots vairāk nekā miljons ASV dolāru, ko viņš atdos bērnu slimnīcai
foto: Twitter
"Busch" alus un Venmo pacēla latiņu vēl augstāk un radīja īpašu alus noformējumu, uzliekot uz kārbām viņa seju un vārdu.
Citi sporta veidi

Līdzjutējam, kurš ar plakātu lūdza naudu aliņam, saziedots vairāk nekā miljons ASV dolāru, ko viņš atdos bērnu slimnīcai

Jauns.lv

ASV koledžas futbola komandas līdzjutējs, kurš iekļuva nacionālā TV ekrānā ar plakātu, kurā lūdz ziedot alus naudu, ziedojumos savācis vairāk nekā miljons ASV dolāru. Viņš šo naudu izlietos cēliem mērķiem un ziedos bērnu slimnīcai.

Līdzjutējam, kurš ar plakātu lūdza naudu aliņam, s...

Kārsona Kinga plakātā bija vēstīts, ka "Jāpapildina "Busch Light" krājumi", kurā bija iekļauts arī viņa soctīklu lietotājvārds "Venmo".
Kārsons plakātu parādīja 14. septembrī ESPN raidījuma "College GameDay" laikā. Tas notika pirms Aiovas "Hawkayes" un Aiovas štata "Cyclones" mača.

foto: Twitter
"Busch" alus un Venmo pacēla latiņu vēl augstāk un radīja īpašu alus noformējumu, uzliekot uz kārbām viņa seju un vārdu.
"Busch" alus un Venmo pacēla latiņu vēl augstāk un radīja īpašu alus noformējumu, uzliekot uz kārbām viņa seju un vārdu.



Puisis CNN stāsta, ka viņa tālruni nekavējoties pārņēma paziņojumi par ziedojumiem Venmo. 30 minūšu laikā 24 gadus vecais Kārsons bija ticis pie 400 dolāriem.

foto: Ekrānuzņēmums
Izplatoties Kārsona Kinga plāniem par naudas ziedošanu, arvien vairāk cilvēku nolēma dot savu ieguldījumu.
Izplatoties Kārsona Kinga plāniem par naudas ziedošanu, arvien vairāk cilvēku nolēma dot savu ieguldījumu.

"Es nedomāju, ka kaut ko iegūšu, tas viss sākās kā joks," stāsta puisis.

Pēc sarunas ar ģimeni, viņš nolēma, ka par saziedoto naudu iegādāsies vienu "Busch Light" iepakojumu, bet atlikušo naudu atdos Aiovas Universitātes Stīda ģimenes bērnu slimnīcai.
Izplatoties viņa plāniem par naudas ziedošanu, arvien vairāk cilvēku nolēma dot savu ieguldījumu.

"Busch" alus un Venmo pacēla latiņu vēl augstāk un radīja īpašu alus noformējumu, uzliekot uz kārbām viņa seju un vārdu, kuru nosauca par "Aiovas leģendu".

Līdz svētdienas rītam ziedojumos tika saņemts jau vairāk nekā miljons un sagaidāms, ka summa turpinās pieaugt.

Stīda ģimenes bērnu slimnīca paziņojusi, ka ir pateicīga par Kinga dāsnumu un visiem ziedotājiem, kas snieguši savu atbalstu.

Arī Kings paziņoja, ka viņš ir sajūsmināts par to, ka kampaņas vidus posmā izdevies sasniegt jau miljona robežu. Kampaņa noslēgsies septembra beigās.

Tēmas