Basketbolists Porziņģis parakstījis līgumu par bankas "Citadele" reklamēšanu
Saskaņā ar parakstīto līgumu Porziņģis dos "Citadelei" tiesības izmantot savu vārdu un tēlu bankas komunikācijā ar sabiedrību un reklāmā.
Basketbols

Basketbolists Porziņģis parakstījis līgumu par bankas "Citadele" reklamēšanu

Jauns.lv

Basketbolists Kristaps Porziņģis uzsācis sadarbību ar banku "Citadele", kas paredz iesaistīšanos arī bankas reklamēšanā.

Basketbolists Porziņģis parakstījis līgumu par ban...

Kā informēja bankā, ar ASV komandā Ņujorkas "Knicks" spēlējošo basketbolistu parakstīts līgums, saskaņā ar kuru Porziņģis dos "Citadelei" tiesības izmantot savu vārdu un tēlu bankas komunikācijā ar sabiedrību un reklāmā.

"Vienošanās paredz arī vairākus citus veidus, kā popularizēt Kristapa panākumus Ņujorkā un iesaistīt tajā gan aktīvākos fanus, gan visus līdzjutējus, kas lepojas ar mūsu jauno zvaigzni," teikts bankas paziņojumā .

Kā informē bankas pārstāvji, Porziņģis vēlas ilgstošu sadarbību "Citadeli". "Es priecājos uzsākt sadarbību ar "Citadeli" kā tās zīmola vēstnieks. Banka "Citadele" ir lieliska un daudzās lietās atšķirīga, un man patīk sadarboties ar tādu augošu un uz attīstību orientētu uzņēmumu. Esmu noskaņots uz ilgstošu sadarbību," norāda basketbolists.

"Citadeles" valdes priekšsēdētājs Guntis Beļavskis informē, ka sadarbībai ir atbalsts no bankas starptautisko akcionāru puses, jo īpaši no tiem akcionāriem un padomes locekļiem, kas bāzējas Ņujorkā un ir "sekojuši Kristapa iespaidīgajai karjeras izaugsmei".

"Tas ir vēl viens apliecinājums un novērtējums Kristapa spēcīgajam raksturam un talantam basketbola laukumā. Esam gandarīti, ka starp Latviju un Ņujorku veidojas jaunas un stipras saites. Mēs lepojamies, ka Kristapam ir tās vērtības, ko iemieso cilvēki Latvijā - darba mīlestība, aizrautība, pacietība un cilvēciskums. Šīs īpašības mums ir palīdzējušas kļūt par strauji augošu valsti Eiropas Savienībā. Spēlēdams pasaules prestižākajā basketbola līgā NBA, Kristaps arī Citadeli iedvesmo sasniegt mērķi – radīt jaunu standartu vietējo finanšu pakalpojumu jomā un sekmēt reģiona attīstību kopumā, it īpaši mazo un vidējo uzņēmumu segmentā," uzsver Beļavskis.

Bankas pārstāvji esot gandarīti par iespēju šo sadarbību izmantot, lai "iedvesmotu visus Latvijas iedzīvotājus un uzņēmumus attīstībai un sasniegumiem". Sadarbības laikā basketbola līdzjutējiem tikšot radīta iespēja tikt pie ekskluzīviem ar basketbolu un Kristapu Porziņģi saistītiem suvenīriem - krekliņiem, bumbām un citām lietām.

Sadarbības mērķis esot nodrošināt cilvēkiem iedvesmu un lepošanos ar to, ka "esam daļa no Kristapa Porziņģa pārstāvētās Latvijas".

"Citadele" šogad arī plāno aizvest vairākus jaunos fanus kopā ar vecākiem uz "Knicks” spēli Ņujorkā, kā arī rast iespēju faniem tikties ar Porziņģi šeit Latvijā, un īstenot citus pasākumus.

Līguma summa pagaidām netiek atklāta.

Iespējams, ka Porziņģis turpmāk iesildīsies šādā formā.
Iespējams, ka Porziņģis turpmāk iesildīsies šādā formā.

Porziņģis līdz šim bija noslēdzis mārketinga darījumus ar aviokompāniju "Delta Air Lines", "Shifman" matraču kompāniju un sporta dzēriena zīmolu "BodyArmor". Pirms mēneša viņš noslēdza līgumu ar uzņēmumu "Steiner Sports" par ekskluzīvi parakstītu viņa aksesuāru tirdzniecību.

Kā ziņots, saskaņā ar Latvijas Komercbanku asociācijas datiem "Citadele" ir pēc aktīviem septītā lielākā banka Latvijā.

Bankas "Citadele" 75% plus vienas akcijas īpašnieks ir starptautiska investoru grupa, ko pārstāv investīciju kompānija "Ripplewood Advisors LLC". Otrs bankas akcionārs ir Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka, kuras īpašumā ir 25% mīnus viena akcija.

Banka "Citadele" 2015.gada trīs ceturkšņos strādāja ar 17,38 miljonu eiro peļņu, savukārt "Citadeles" koncerns pērn deviņos mēnešos strādāja ar 23,3 miljonu eiro tīro peļņu.

LETA/Foto: Evija Trifanova/LETA, Vida Press