L'Occitane ballīte Divine Soiree noskaņās
Pašā septembra sākumā franču zīmols L'Occitane savā veikalā t/p Alfa sarīkoja svētkus par godu Divine Immortella Salmenes kolekcijas īpašajiem jaunumiem. Uz ballīti Divine Soiree noskaņā bija pulcējušies zīmola tuvākie draugi un vēstneši, lai iepazītos ar Divine kolekcijas jaunatklāto skaistuma formulu un jaunākajiem ādas kopšanas līdzekļiem.
L'Occitane ballīte Divine Soiree noskaņās
Vakara gaitā sejas kopšanas eksperti stāstīja un rādīja, kā rūpēties par savu ādu un kā izkopt pareizu skaistumkopšanas rituālu, lai saniegtu izcili labu rezultātu. Jauka kompānija, sarunas, izsmalcināti dzērieni, kārdinošas uzkodas, iespēja izmēģināt jaunos attīrošos līdzekļus un baudīt relaksējošu roku masāžu radīja lielisku atmosfēru un prieku par L‘occitane jaunajiem sasniegumiem.
Salmenes stāsts
Salmene ir mūžīgais zieds, kas nekad nenovīst. Līdz šim bija zināms, ka salmenei piemīt izteiktas pretnovecošanās īpašības. Šogad L'Occitane laboratorijās tika atklāts salmenes zieda īpašais noslēpums. Zieds satur ēterisko eļļu, kas palielina ādas elastīgumu, aizsargā pret ārējiem faktoriem un palēnina ādas novecošanos. L'Occitane zinātnieki pierādīja, ka augstā koncentrācijā salmenes ēteris-kā eļļa pret ārējo piesārņojumu spēj daudz labāk cīnīties nekā E vitamīns. Jaunatklātā formula tūdaļ tika iekļauta divos jaunajos līdzekļos sejas attīrīšanai, padarot tos arī pēc krāsas un formas līdzīgus skaistajam salmenes ziedam.
Zīmola stāsts
Radīts 1976. gadā, L'Occitane zīmols atdzīvojās, kad Olivjērs Bosāns pirmo reizi izmantoja destilācijas ierīci, lai iegūtu ēterisko eļļu no savvaļas rozmarīna, kuru viņš bija saplūcis Provansā. Laiki ir mainījušies, bet viena lieta paliek nemainīga: L'occitane sastāvdaļām izmanto tikai Francijas dienvidos dabiski audzētos augus.
- L'OCCITANE veikalos Jūs varat saņemt BEZMAKSAS sejas kopšanas konsultāciju, ieteikumus un DIVINE paraudziņus.
- L'OCCITANE veikali atrodas t/p Alfa, t/c Spice, t/c Galerija centrs, u/v Stockmann un internetveikalā http://lv.loccitane.com/
Reklāmas raksts sadarbībā ar L'Occitane