Stila jaunumi
2022. gada 23. janvāris, 07:45

Iekārotākie zīmoli, bikses un citas aktuālas modes lietas, kas lika straujāk sisties fašionistu sirdīm

Anita Sedliņa

Žurnāls "Kas Jauns"

2021. gads sākās ar vakcīnu un pirmo iespēju atgriezties salīdzinoši “normālā” dzīvē, līdz ar to – ar modes precēm, kas paredzētas publiskai valkāšanai un pašu pašsajūtas uzlabošanai. Protams, sekas saglabājās – ilgas pēc komforta un jauns darba apģērba formāts.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item

KUSTĪBAS

Digitalizācija

Modi varēja atrādīt un iegādāties praktiski tikai interneta tiešsaistē, tāpēc zīmoli centās “palīdzēt” un piedāvāt plašākas digitālās iespējas. Modes skates, kas skatāmas interneta tiešsaistēs, virtuālie apģērbi un pat sadarbība ar video spēļu veidotājiem (Balenciaga un Fortnite sadarbībā – modes lietas kā spēlei, tā fiziskai valkāšanai).

foto: Publicitātes foto
Balenciaga x Fortnite

Ilgtspēja

Varam teikt paldies slavenībām, kas atgādināja par ilgtspējas modes idejām, – aktierim Hoakinam Fīniksam par atkārtotu zīmola Stella McCartney uzvalka valkāšanu, mūziķei Lorde, kura izvēlējās zīmolus Collina Strada un Bode, kas rada tērpus no tā sauktajiem “atkritumiem” jeb šūšanas industrijas pārpalikumiem/atgriezumiem.

foto: BACKGRID/ Vida Press
Mūziķe Lorde.

Bezdzimuma

Mode ir viens no ērtākajiem rīkiem, kā demonstrēt savu domāšanu un attieksmi. Piemēram, noliegt dzimumu stereotipus. Reperis Lil Nas X intervijā ar Džimiju Felonu bija uzvilcis svārkus, bet mūziķi Džastins Bībers un A$Ap Rocky ap kaklu bija uzlikuši pērļu kaklarotas.

foto: Instagram
Mūziķis Džastins Bībers.

Stilīgais pāris Džastins un Hailija Bīberi

gallery icon
64

IEKĀROTĀKIE ZĪMOLI

Nensi Dojaka

Londonas zīmols, kas ar modes skati debitēja tikai šogad un jau saņēma LVMH konglomerāta gada balvu, ir absolūts šā gada top zīmols, īpaši ar to, ka Nensi Dojaka izpildījumā mazā, melnā kleitiņa vairs nav garlaicīga, bet gan absolūti seksapīla.

foto: SplashNews.com/ Vida Press
Nensi Dojaka

Christopher John Rogers

Viens no jaunākajiem un karstākajiem modes vārdiem ir pirms pāris sezonām debitējušais Ņujorkas zīmols Christopher John Rogers. Apjomīgos siluetus, precīzo piegriezumu un aizraujošās krāsas mīl ne tikai meinstrīma modes dāmas, bet arī tādas zvaigznes kā mūziķes Zendaya un Lady Gaga, ASV bijusī pirmā lēdija Mišela Obama, modeles Bella Hadida un Kārlija Klosa.

foto: Mediapunch/Shutterstock/ Vida Press
Mūziķe Lady Gaga.

i. am. Gia

Zīmola i.am.gia, kas debitēja 2017. gadā, slavas mirklis pienāca šogad, kad, aktualitāšu sarakstos atgriežoties 2000. gadu stilam, viņu izgudrojums – halo bikšu modelis ar dziļu gurnu izgriezumu – perfekti atbilda jaunajām prasībām, tas ir, TikTok paaudzei.

recent icon

Jaunākās

popular icon

Populārākās

foto: Instagram
Modele Bella Hadida.

TOP MODES IZSTRĀDĀJUMI

Levi brīva piegriezuma bikses

Tā kā šogad beidzot nācās atteikties no treniņbiksēm, bet ilgas pēc komforta saglabājās, aktuālākais džinsa bikšu modelis bija brīvs piegriezums, bet zīmols – Levi.

foto: Christopher Peterson / SplashNew/ Vida Press
Modele Bella Hadida.

Rolex Submariner

Ne visiem gads ir bijis ekonomiski smags. Tiem, kam finanses nebija iemesls pārdzīvojumiem, par gada aksesuāru padarīja Šveices pulksteni Rolex un tā modeli Submariner (cena ap 90 000 EUR).

foto: Gardinerhoulgate/Bournemouth News/Shutterstock/ Vida Press
Rolex Oyster Perpetual Submariner watch

Bottega Veneta soma Jodie

Itāļu modes nams Bottega Veneta šogad vēl vienu aksesuāru padarīja par pieprasītāko. Tā ir 90. gadu minimālisma stila soma Jodie (cena ap 1800 EUR), kas rokās bija visām ielu modes zvaigznēm un, protams, modelēm Kendalai Dženerei un Elsai Hoskai.

foto: Publicitātes foto

LOGOTIPS

Prada

Dizaineru Miučas Pradas un Rafa Simonsa sadarbībā topot 2021. gada pavasara/vasaras kolekcijai, zīmola trīsstūra logotips rotāja visus apģērbus, aksesuārus un rokassomas. Tāds solis atmaksājās, un Prada logotips kļuva par 2021. gadā pieprasītāko, tādējādi četras reizes pārsniedzot pagājušā gada sasniegumus.

foto: Shutterstock/ Vida Press