Skolotājs dala bērnus pēc sekmēm un vecāku turīguma
Skolotāja stundās pievērš uzmanību tikai tiem, kuri atbilst gudro statusam. Tie, kam nepadodas matemātika, tā arī visu stundu nosēž neko nesapratuši un nevienu uzdevumu normāli neizpildījuši.
Dzīvesstils

Skolotājs dala bērnus pēc sekmēm un vecāku turīguma

Jauns.lv

"Labdien! Man ir jautājums, kuru vēlos pēc iespējas ātrāk atrisināt un izdarīt to pareizi. Izrādās, skolā, kurā mans bērns mācās, matemātikas skolotāja dala bērnus pēc sekmēm, vecāku sociālā stāvokļa un vēl pēc citiem viņai vien zināmiem kritērijiem," ģimenes portālā mammamuntetiem.lv savā uztraukumā dalās kāda māmiņa.

Skolotājs dala bērnus pēc sekmēm un vecāku turīgum...

Mana bērna klasē bērni arī ir izsēdināti attiecīgi pa solu rindām. Esmu nepatīkami pārsteigta, bet izrādās, painteresējoties bērnu vidu, arī vecākās klasēs, tas notiek jau vismaz vairākus gadus, vai arī, iespējams, noticis visu laiku, kopš pasniedzēja strādā. Jāpiemin, ka strādā šī skolotāja skolā jau daudzus gadus. Tiešām māc šaubas, ka neviens bērns savam vecākam ko tādu nekad nebūtu stāstījis, ja bērni paši to savā starpā apspriež. vēlos jautāt kā man pareizāk būtu rīkoties, iet mutiski skaidrot situāciju vadībā, vai rakstīt oficiālu sūdzību. Piemetināšu, ka šī pasniedzēja arī uzmanību stundās arī pievērš, tikai gudro statusam un dažiem no vidējā (tāds nu viņai tas sadalījums). Tie, kam nepadodas matemātika, tā arī visu stundu nosēž neko nesapratuši un nevienu uzdevumu normāli neizpildījuši. Kā bērni paši saka, skolotāja tikai iet pie gudrajiem, uzdod šiem uzdevumus, kamēr viņiem paskaidro, šie izrisina, un tad jau nākamais uzdevums, kurš atkal šiem jāpaskaidro. Bet pārējie bērni sēž un nesaprot kā risināt vienu uzdevumu, ja pajautā, atbilde ir - uz tāfeles ir piemērs, skaties un risini. un pat nepūlas pienākt, ja tiek aicināta atnākt un paskaidrot. ceru uz drīzu atbildi. Paldies.

Atbild: Ineta Tunne, pedagoģijas un psiholoģijas speciāliste

Labdien, „komunikācijas psiholoģija” saka priekšā, ka jebkuru jautājumu mēs sākam risināt ar adresātu – Jūsu gadījumā sarunu ar to cilvēku, ar kuru radušās nesaskaņas vai neizpratne. Un tikai tad, ja nav atsaucības un neizdodas atrisināt, ir nākošais solis – gājiens pie augstāk stāvošas personas skolā. Jūs varētu parunāt arī ar citiem vecākiem, varbūt palūgt iespēju kopā ar vēl kādu apmeklēt stundas un paskatīties kas un kā notiek. Vienmēr ir iespēja runāt un atrisināt, bet sūdzība ir pēdējais līdzeklis, ja nekas neizdodas uz vietas, tad jāiejaucas kādam no malas... Mēģiniet runāt un Jums izdosies.

Mammamuntetiem.lv / Foto: Shutterstock