Ainas kundze: "Kāpēc nav iespējams sazvanīt Stradiņus, lai pierakstītos rindā uz nākamo gadu?"
Lielā pieraksta veicēju skaita dēļ šodien Stradiņa slimnīcas zvanu centrālē radusies pārslodze, informēja slimnīcā.
Esi vesels

Ainas kundze: "Kāpēc nav iespējams sazvanīt Stradiņus, lai pierakstītos rindā uz nākamo gadu?"

Jauns.lv

Šodien ap pulksten 9. kāda portāla lasītāja vārdā Aina interesējās, kāpēc viņai jau 30 minūtes nekādi neizdodas sazvanīt "Stradiņus", lai pierakstītos rindā pie ārsta. Noskaidrojies, ka slimnīcas zvanu centrā ir pārslodze zvanu intensitātes dēļ.

"Zvanīju četras reizes, mani savienoja tikai pēdējā reizē, kad nervi pašai jau bija čupā," stāsta 64 gadus vecā Ainas kundze no Rīgas, kura tāpat kā daudzi citi mēģina telefoniski pierakstīties uz izmeklējumiem rindā pie ārsta jau uz nākamo gadu. Pirmajā zvanīšanas reizē viņai atbilde bija jāgaida tik ilgi, ka sieviete klausuli nolika, bet kādā no nākamajām reizēm vispār nebija nekāda savienojuma - vien klusums. Rīdziniece interesējās, kas par lietu, un vai tiešām viņai fiziski jādodas uz Stradiņa slimnīcu un jāstāv dzīvajā pieraksta rindā.

Kā noskaidrojies, lielās cilvēku interesēs dēļ pierakstīties uz izmeklējumiem un konsultācijām 2017.gadā Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas zvanu centrālē šodien radusies pārslodze, informēja slimnīcas pārstāve Lāsma Sīle.

Šodien plkst.8 vienlaicīgi centrālē ienākuši 3774 zvanu, līdz ar to savienojuma gaidīšanas laiks ar operatoru var sasniegt pat 10 minūtes, vai arī zvans nepienāk.

Zvanu centrā strādā visi operatori, tomēr visus ienākošos zvanus vienlaicīgi nav iespējams apkalpot. Slimnīca atgādina, ka Zvanu centrs strādā līdz plkst.19 katru darba dienu. Pierakstīties pie ārsta un uz izmeklējumiem ir iespējams arī Slimnīcas mājas lapā, izmantojot pieteikuma formu, skaidroja Sīle.


Kasjauns.lv/LETA/ Foto: Edijs Pālens/LETA