Modele, kuras bildēm "fotošopu" nevajag! Salīdzinām FOTO pirms un pēc
Attēla krāsa pēc apstrādes ir košāka, kā arī ādas un matu tonis ir siltāks, taču Petras Ņemcovas auguma proporcijas nav izmainītas. Viņa ir absolūti dabiska skaistule.
Slavenības

Modele, kuras bildēm "fotošopu" nevajag! Salīdzinām FOTO pirms un pēc

Jauns.lv

Cik nav dzirdēti stāsti par to kā slavenībām fotogrāfijās ar „Photoshop” palīdzību padarīts slaidāks viduklis, tievākas kājas un gludāka sejas āda! Nesen parādītās čehu modeles Petras Ņemcovas (35) jaunākās fotogrāfijas pirms un pēc apstrādes. Uzlabojumu tikpat kā nav.

Modele, kuras bildēm "fotošopu" nevajag! Salīdzinā...

Ja neskaita piesātinātāku toni un koriģētu attēla kontrastu, attēli pirms un pēc apstrādes tikpat kā neatšķiras. Ne modele padarīta slaidāka, ne āda izlīdzināta gludāka. Čehiete Petra Ņemcova ir absolūti dabiska skaistule.

1.77 m garā modele nesen kā izvēlēta par apakšveļas zīmola „Ultimo” jauno reklāmas seju. Ņemcova piedalījusies fotosesijā kompānijas jaunajai 2015. gada pavasara un vasaras kolekcijai. Petra izvēlēta par „Ultimo” reklāmas seju, jo viņas priekštece modele Abija Klensija (29) devusies dekrēta atvaļinājumā. Abija ir piektajā grūtniecības mēnesī ar otro bērnu. Viņai ir trīsarpus gadus vecaja meita Sofija.

„Esmu priecīga būt par „Ultimo” jauno reklāmas seju, sekojot tik daudzu citu skaistu sieviešu pēdās,” norādījusi čehiete Ņemcova. „Es dievinu „Ultimo” veļu. Āda tajā jūtas fantastiski. Šī veļa ir stilīga un pavedinoša.”

„Ultimo” pārstāvji bija tie, kas nolēma parādīt Petras apstrādāto fotogrāfiju un bildi, kas tikko kā uzņemta ar kameru un nav uzlabota ar datorprogrammu palīdzību. Attēla krāsa pēc apstrādes ir košāka, kā arī ādas un matu tonis ir siltāks, taču Ņemcovas auguma proporcijas nav izmainītas.

„Esmu priecīga paziņot, ka Petra ir „Ultimo” jaunās kolekcijas seja un augums,” par zīmola izvēli pavēstījusi kompānijas dibinātāja Mišela Mona. „Viņa ir supermodele ar starptautiskiem panākumiem. Tiklīdz būsiet redzējuši jaunās kampaņas fotogrāfijas, jūs sapratīsiet, kāpēc viņu izvēlējāmies. Mēs priecājamies, ka viņa pārstāv „Ultimo”.”

Petra ir ne tikai skaista, viņai piemīt arī laba sirds. 2004. gadā modele izdzīvoja pēc postošā cunami Taizemē, kurā traģiski zaudēja savu mīļoto vīrieti. Gadu vēlāk viņa nodibināja savu labdarības fondu „Happy Hearts Fund”, kura mērķis ir vākt līdzekļus, lai celtu skolas nelaimju skartajos reģionos.

Čehu modele Petra Ņemcova izvēlēta par apakšveļas zīmola „Ultimo” jauno reklāmas seju. Viņa reklamē 2015. gada pavasara un vasaras kolekciju.

Petra Ņemcova izvēlēta par apakšveļas zīmola „Ultimo” jauno reklāmas seju

Čehu modele Petra Ņemcova izvēlēta par apakšveļas zīmola „Ultimo” jauno reklāmas seju. Viņa reklamē 2015. gada pavasara un vasaras kolekciju.

Abija Klensija zīmola „Agent Provocateur” apakšveļas skatē 2012. gadā

Kasjauns.lv/Foto: Ultimo, All Over Press