Kristaps Porziņģis un "Blindsave" izveido jaunu sporta zīmolu
Slavenības

Kristaps Porziņģis un "Blindsave" izveido jaunu sporta zīmolu

Jauns.lv

Populārākais Latvijas sportists Kristaps Porziņģis un par inovācijām godalgotais vietējais sporta aizsargekipējuma ražotājs "Blindsave" kopā izveidojuši jaunu sporta zīmolu - "Gamepatch", kas nodarbosies ar funkcionālo sporta apģērba ražošanu basketbolam un citiem sporta veidiem.

Kristaps Porziņģis un "Blindsave" izveido jaunu sp...

Uzņēmums izmantos unikālu Latvijā radītu tehnoloģiju, kas līdz šim sevi ir pierādījusi kā inovāciju veiksmes stāsts pasaulē un kuru produkciju labi jau pazīst florbola, basketbola un handbola pasaulē.

Jaunā zīmola izveide kopā ar Kristapu Porziņģi dos iespēju attīstīt šīs inovācijas jaunā līmenī un vēl vairāk Latvijas vārdam izskanēt sporta pasaulē.

Kristaps Porziņģis: "Ikvienam sportistam ir svarīgi uz laukuma justies droši un pārliecinoši. Es ieguldu lielu darbu, stiprinot savu ķermeni, taču papildus drošību dod arī pareizi izvēlēts ekipējums. "Gamepatch" izstrādātais aizsargekipējums spēj pasargāt spēlētājus no neveiksmīgām sadursmēm, kritieniem un traumām, tāpēc šāda veida produkti kļūs arvien nozīmīgāki. Turklāt, spēlējot Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA), kur pieaug ātrums un fiziskā spēle, ir daudz spēlētāju, kuri ikdienā jau izmanto šāda veida produktus. Esmu drošs, ka "Gamepatch" ļaus Latvijas vārdam izskanēt sporta ekipējuma pasaulē."

Jaunizveidotais zīmols turpinās attīstīt esošos uzņēmuma aizsargproduktus basketbolam, handbolam, futbolam un citiem sporta veidiem, savukārt "Blindsave" turpmāk darbosies tikai kā florbola vārtsargu zīmols. Uzņēmums arī plāno izstrādāt jaunu profesionālu kompresijas apģērbu līniju sportistiem.

"Šī ir lieliska iespēja sasniegt jaunas virsotnes sporta industrijā, kopā apvienojot spēkus ar vienu no labākajiem Eiropas basketbolistiem Kristapu Porziņģi. Uzskatu, ka zīmola izveide ir pareizais solis, lai mēs kopā varētu veiksmīgi attīstīt šo sporta virzienu, ieiet pasaules lielākajā sporta tirgū ASV un palīdzēt sportistiem mazināt traumu skaitu, kas ir tehnoloģijas pamatā. Kopā ar apģērba konstruktoriem un sportistiem pie šo tehnoloģiju attīstības esam strādājuši gadiem, kas nodrošina produktu augsto kvalitāti un sekmē augstvērtīgus rezultātus," uzsver Andis Blinds, zīmola "Gamepatch" līdzdibinātājs.

Uzņēmums produktu ražošanā izmanto Latvijā radīto unikālo tehnoloģiju - BAT (Body adjust technology),kas veidota no īpašām elastīgām putām un kam ir ļoti labas trieciena absorbētspējas un ķermeņa pielāgošanās īpašības, nodrošinot augstu komforta līmeni. Izmantojot unikālā aizsargmateriāla īpašības un funkcionalitāti, uzņēmums izstrādājis daudz plānākus un triecien izturīgākus aizsargus, kas piemēroti gan basketbolistiem, gan citiem sporta veidu pārstāvjiem.

"Gamepatch" ir Latvijā veidots sporta zīmols, kura galvenais zīmola vēstnesis ir Kristaps Porziņģis. Uzņēmums izstrādā un ražo inovatīvu funkcionālo apģērbu sportistiem, īpaši specializējoties tieši sporta aizsargekipējuma attīstībā. Uzņēmums ir uzsācis eksportu un tirdzniecību internetā.