"Nirvana" atbalsta talantu šovu nīdēju kampaņu
Grupa "Nirvana" atkārtoti izlaidīs singlu "Smells Like Teen Spirit", lai palielinātu dziesmas izredzes kļūt par Ziemassvētku pirktāko singlu Lielbritānijā.
Šogad tika uzsākta kampaņa sociālās komunikācijas vietnē "Facebook", lai panāktu, ka "Smells Like Teen Spirit" kļūtu par Ziemassvētku pirktāko singlu, un nepieļautu, ka topā atkal nonāk kāda no britu talantu šova "The X Factor" dziesmām.
Kā liecina informācija "Nirvana" profilā, šā gada kampaņā iesaistījusies arī pati grupa, atkārtoti izlaižot singlu.
"Mēs izdzirdējām par kampaņu, lai "Nirvana" dziesma "Smells Like Teen Spirit" kļūtu par Ziemassvētku pirktāko singlu Lielbritānijā. Izskatās, ka ierakstu studija atkārtoti izlaidīs singlu ierobežotā metienā!" teikts grupas paziņojumā "Facebook" profilā.
Kampaņas autori iedvesmojušies no 2009.gada Ziemassvētku pirktāko singlu topa, kur pēc līdzīgas kampaņas dramatiskā cīniņā uzvarēja amerikāņu alternatīvās grupas "Rage Against The Machine" dziesma "Killing In The Name".
"Rage Against The Machine" atbildē 2010.gada vasarā sniedza bezmaksas koncertu Lielbritānijā.
Kampaņu toreiz uzsāka britu talantu šova "The X Factor" nīdēji, lai nepieļautu, ka Ziemassvētku topa pirmo vietu jau piekto gadu pēc kārtas ieņemtu kāda šova dalībnieka dziesma, tā vietā mudinot mūzikas mīļotājus panākt "Rage Against The Machine" dziesmas "Killing In The Name" uzvaru.
Nirvana: Smells Like Teen Spirit