Vecums klāt. Bekhems zaudē seksapīlu. FOTO
Slavenības

Vecums klāt. Bekhems zaudē seksapīlu. FOTO

Jauns.lv

Futbolista Deivida Bekhema augums aizvien ir perfekts, taču, ja salīdzina jaunās „H&M” reklāmas kampaņas fotogrāfijas ar 2007. gadā uzņemtajiem „Armani” reklāmas foto, jāteic, ka slavenā sportista augums ir nedaudz zaudējis sava atlētiskuma. Viņa vēderpresīte vairs nav tik uztrenēta kā fotosērijā, kas reiz izraisīja ažiotāžu visā pasaulē.

Vecums klāt. Bekhems zaudē seksapīlu. FOTO...
Deivids Bekhems 2009. gadā pozējot „Armani” un 2012. gada „H&M” reklāmas fotosesijā.
Deivids Bekhems 2009. gadā pozējot „Armani” un 2012. gada „H&M” reklāmas fotosesijā.

Deivids Bekhems 2012. gada „H&M” reklāmas fotosesijā

2011. gada vasarā zviedru apģērbu gigants „H&M” atklāja savu nākamo partneri apakšveļas līnijas izveidē. Viņi bija uzsākuši sadarbību ar Deividu Bekhemu. Jaunajai vīriešu apakšveļas līnijai „David Beckham Bodywear” paredzēts veikalu plauktos nonākt īsi pirms Valentīndienas. Kolekcija būs pieejama no šā gada 2. februāra 1800 „H&M” veikalos 40 pasaules valstīs.

2007. gadā Deivids pozēja pikantās un seksapīlās fotogrāfijās, reklamējot modes nama „Armani” vīriešu apakšveļu. Kad plašsaziņas līdzekļus sasniedza attēls, kurā futbolists redzams laiski atgūlies baltā veļā, daudzi steidzās apgalvot, ka pie bildes jūtami pastrādājis datorgrafikas meistars, ievērojami palielinot biksēs tērpto ķermeņa daļu. Pats Deivids to vienmēr noliedzis un arī viņa sieva Viktorija norādīja, ka tās ir tikai melīgas baumas.

Deivids Bekhems 2007. gada un 2009. gada „Armani” reklāmas fotosesijā

Trīs gadu garumā Bekhems bija modes nama „Armani” reklāmas seja. Veļa, ko demonstrēja šis sportists, kļuva par absolūtu hitu. Ienākumi par pārdoto vīriešu apakšveļu vairāk nekā trīskāršojās. No 10 miljoniem sterliņu mārciņu gadā šīs cipars palielinājās līdz 35 miljoniem.

Pēc Bekhema par jauno „Armani” apakšveļas reklāmas seju kļuva cits ne mazāk populārs futbolists – Krištianu Ronaldu, savukārt britu sportists vēlējās izdots pats savu veļas līniju. „Deividam ļoti patika sadarbība ar „Armani”,” komentējuši paziņas. „Šis viņam bija finansiāli ļoti ienesīgs laiks. Taču viņš pats vēlas izmēģināt laimi modes biznesā. Arī Deivida paša izdotā apakšveļas līnija ir augstas kvalitātes, pievilcīga dizaina, taču maz ticams, ka vairumam tā izskatīsies tikpat satriecoši kā viņam.”

Kasjauns.lv, Foto: Bulls Press