Neparastais bizness. Keitija Perija izdod mākslīgo skropstu līniju. FOTO
Slavenības

Neparastais bizness. Keitija Perija izdod mākslīgo skropstu līniju. FOTO

Jauns.lv

Vienas slavenības izdod apģērbu līnijas, citas – smaržas un bērnu grāmatas. Popdziedātāja Keitija Perija nesen kā prezentējusi savā vārdā nosauktu mākslīgo skropstu līniju „Katy Perry Lashes”, ko radījusi sadarbībā ar zīmolu „Eylure”.

Neparastais bizness. Keitija Perija izdod mākslīgo...
Kamēr vienas slavenības nododas tērpu dizainēšanai, otras bērnu grāmatu rakstīšanai, bet trešās smaržu izdošanai, Keitija Perija ķērusies pie neierastāka biznesa – viņa prezentē mākslīgo skropstu līniju.
Kamēr vienas slavenības nododas tērpu dizainēšanai, otras bērnu grāmatu rakstīšanai, bet trešās smaržu izdošanai, Keitija Perija ķērusies pie neierastāka biznesa – viņa prezentē mākslīgo skropstu līniju.

Uz jaunās skropstu līnijas reklāmas pasākumu Kalifornijā dziedātāja ieradās ar īstu „glanci”. Keitija Perija bija tērpusies zilā kleitiņā, kam pieskaņojusi zilas platformas kurpes un zilas rotaslietas, bet koptēlu vēl vairāk paspilgtinājusi ar atbilstošas krāsas matiem. Uz pasākumu dziedātāju atvizināja pat zilas krāsas limuzīns!

Mākslīgo skropstu līniju Keitija izstrādājusi sadarbībā ar zīmolu „Eylure”. Ideja par šādu produktu viņai radās koncertturnejas „California Dreams” laikā, kad pati ik vakarus sejas grimu papildināja ar krāšņu un izteiksmīgu mākslīgo skropstu rindu, kas piešķīra viņas tēlam vēl vairāk koķetuma un sievišķības. „Es visu turnejas laiku liku „Eylure” skropstas, man tās ļoti patika,” norāda Perija. „Kad pienāca brīdis pašai izdot šādu produktu, es vēlējos, lai visām būtu fantastiska pieredze ar manis piedāvātajām skropstām. „Eylure” bija vislabākā izvēle ar ko varētu sadarboties, jo zīmolam ir sena vēsture un produktiem lieliska kvalitāte.”

Keitija Perija prezentē mākslīgo skropstu līniju „Katy Perry Lashes”


Kasjauns.lv, Foto: Bulls Press