Ronaldu pret Bekhemu. Seksīgie sportisti demonstrē veļu no pašu jaunākajām kolekcijām. FOTO
Reiz viņi abi bija modes nama „Armani” izdotās apakšveļas reklāmas sejas. Bet nu ar panākumiem paši izdod veļas kolekcijas.
Bijušais futbolists Deivids Bekhems savulaik atzinis, ka vēlas, lai viņa darinājumi kļūtu tikpat atpazīstami apakšveļas tirgū kā Kalvina Kleina veikums.
„Deividam ļoti patika sadarbība ar „Armani”,” aizgājušos laikus atceras kāds Bekhema paziņa. „Šis arīdzan viņam bija finansiāli ļoti ienesīgs laiks. Veļa, ko demonstrēja Deivids, kļuva par absolūtu hitu. „Armani” ienākumi par pārdoto vīriešu apakšveļu vairāk nekā trīskāršojās. No 10 miljoniem sterliņu mārciņu gadā šīs cipars palielinājās līdz 35 miljoniem. Arī Deivida paša izdotā apakšveļas līnija ir augstas kvalitātes, pievilcīga dizaina, taču maz ticams, ka vairumam vīriešu tā izskatās tikpat satriecoši kā Deividam.”
2012. gadā, sadarbībā ar veikalu tīklu „H&M”, Bekhems izdeva pats savu apakšveļas līniju. Nesen bijušais futbolists prezentējis jaunāko kolekciju, kam veikalu plauktos jānonāk pirms Ziemassvētkiem. Tajā iekļauti ne tikai bokseršorti, bet arī garās apakšbikses, pidžamas bikses, krekliņi un sporta jakas ar kapuci.
Starp citu, trīs bokseršortu iepakojums Britu salu „H&M” veikalos maksā 19.99 sterliņu mārciņu. Šī cena gan attiecināma uz sportista iepriekšējās kolekcijas darinājumiem.
Pēc Deivida Bekhema par „Armani” apakšveļas reklāmas seju kļuva cits slavens futbolists – Krištianu Ronaldu. Arī viņš nu pats izdevis savu apakšveļas līniju, kam devis nosaukumu „CR7”.